Zomer forummama's MEGA UPDATE TOPIC

A

Anoniem

Guest
Ladies,

Annet bracht me op een idee met haar topic (schop onder de kont van alle mama's). De laatste tijd zijn er veel nieuwtjes en zijn er bij een aantal emotionele dingen gebeurd. Een aantal mama's vertellen het in een apart topic. Ik dacht laat ik eens een update topic starten! .
Iedereen die wil vertellen hoe het nu met je gaat (en misschien thuis, op het (nieuwe) werk, met een tweede hummeltje, na een moeilijke tijd, verlies van dierbaren, een spannende tijd tegemoet, vertel het! (als je wilt).
Voorbeelden genoeg:
Hoe gaat het met Esmé na het verlies van een collega, met Marieke79 in het contact met de familie, met Cissy op haar kleine  computerkamertje, Sandra27 met haar webwinkeltje, Hanneke en Lilian met de gezinsuitbreidingen, de katten  die wegmoesten, de gezondheid van alle dreumessen, noem maar op!  

Dus: Tiepe dames!  

Lisenka  mv Tessa

Hoi

Nou hier gaat alles goed.
Het is wel een spannende tijd, want ik weet net dat ik zwanger ben en we zijn met een ander huis bezig.
Met dana is alles goed ze begint langzaam een beetje te staan.
Verder heb ik het erg druk op mijn werk ivm allerheiligen.(ik ben bloemist)

Groetjes servie mv dana

Wel een goeie!!

Onze update:

Het gaat allemaal heel goed, Ivar begint op te trekken en te staan (nog wel op zijn tenen), is nog altijd heel vaak vrolijk (op de creche liggen ze geregeld in de deuk vertellen ze). Hij eet wel wat slechter, begint vaak na een poosje te klieren met zijn eten, op de grond, hoofd wegdraaien, gillen etc etc. We schenken er weinig aandacht aan en op zich krijgt hij nog genoeg binnen. 27 november moeten we weer naar het CB voor de 14 maanden checkup en prikjes. Afgelopen keer (begin september) was hij maar 100 gram aangekomen (8,6 kilo) dus hoop dat het nu iets meer is.
Slapen gaat ook prima, slaapt nog steeds 2x per dag, en 's avonds en 's nachts wordt hij nooit wakker (nou ja niet dat hij gaat huilen ofzo).

Met ons: met Edwin en mij gaat het prima, ik zit zelf alleen nog steeds niet zo goed in m'n vel. Somber, eetbuien, nergens zin in, snel geirriteerd, passief etc etc. Loop nog steeds bij de psycholoog en probeer haar adviezen echt te volgen.
Mijn nieuwe baan (sinds juli) is echt top, voel me er helemaal happy mee en ben onwijs blij dat ik bij mijn vorige kutbaan ben weggegaan!

Liefs Jenneke

Hoi

Het gaat hier goed. Kreeg 6 mnd na de bevalling van Thijs last van een snelle schildklier. Maar daar ben ik op 13 okt. aan geopereerd en hoewel ik nu nog
herstellende ben van de operatie ben ik blij dat ik deze keus heb gemaakt.
De internist wilde me heel graag aan de radioactieve jodium maar dat heb ik geweigerd omdat ik nog graag een 2e wil en omdat ik niet meer één van de jongste ben wil ik dit op korte termijn gaan proberen.
Ik voel me nu anderhalve week na de operatie al zoveel beter als dat ik me deze zomer heb gevoeld.
En Thijs is ook zo'n lekker mannetje, als ik naar m'n kijk als hij lekker aan het rond keutelen is voel ik me zo gelukkig.

Groetjes Jama
mv Thijs

Hoi,

Hier gaat alles lekker eigenlijk!
Wel druk met drie dames, maar supergezellgi!!

Nadia en Céline hebben het erg naar hun zin op school, en doen goed hun best.

Marin wordt alweer een hele dame, ze banjert het hele huis door, en als je even niet oplet zit ze bovenaan de trap. Ze slaapt nog wel best veel, s morgens 2 uur en s middags ook, dat vind ik best wel eens ongezellig. Maar ja, ze zal het nodig hebben denk ik.

Met mji gaat het ook goed, nog steeds elke dag naar de sportschool, afvallen staat momenteel een beetje stil, ik zit al drie weken op -17 kilo. Maar goed, zolang er niks bijkomt vind ik het prima.

En met papa gaat het ook goed, druk op werk, lange dagen, dus in de weekenden plannen we zo min mogelijk, om van ons gezin te genieten.

Liefs Annemarie.

Ik Miep, moeder van 4. Eigenlijk hoor ik hier helemaal niet thuis, maar ja het buurten is zo gezellig. En het voorjaar 2006 forum is niet zo'n druk bezocht forum, dus dan zijn jullie de eerste die dichtbij komt. Onze knul is van april 2006, zijn twee oudere zussen 9 en bijna 8 jaar, en zijn kleine zusje is nu een half jaar, zij is van april 2007.

Verder zwerft er hier een bekende van mij rond, dus ook een reden om hier af en toe rond te waren.

Ik hoop dat het niet bezwaarlijk is dat ik hier af en toe mee klets.

miep

grmpf heel verhaal zitten typen, vergeet ik op 'plaats bericht' te drukken..

Oke even kort opnieuw:

Mijn laatste prive up date ging over dat ik zeer verliefd was! Dat is nog steeds en erger! We gaan samen wonen !! Jippieiei , komende dinsdag gaan we voor t 1st kijken naar een huisje! Zoooo blij en gelukkig dus!

Voor alle alleenstaande mama's onder ons; ze bestaan dus echt nog hoor, echte lieve mannen, die ook echt heel lief voor je kindje zijn!!

Verder gaat t met Sep super goed (buiten wat snot op t moment) groeit goed, kiezen komen goed door, eet goed, komt er ook prima uit haha

dus zeer blije en trotse  moeder hier!

x   Bianca

Hallo allemaal,

Hier gaat het allemaal prima! Het is heerlijk gezellig zo met zijn drietjes overdag en met zijn viertjes 's avonds. Elize is een heerlijk meisje, wel pittig, weinig geduld, maar zo'n heerlijk kroelkipje!!! Het enige vervelende van haar is dat ze huilt in haar slaap.....maar gelukkig wordt dit steeds een beetje minder.
Het is wel een lange lijs, ze gaat nu al naar maat 62 toe en dat terwijl haar broer bijna vijf maanden in maat 56 zat.....geen klein babietje dus. Bovendien kan ze heel wijs uit haar ogen kijken en ' speelt'   ze al met haar grote broer in de box!
Hjerre vind het maar zo, zo een klein zusje in huis. Hij zoekt duidelijk aandacht door veel op schoot te zitten en dan ook op schoot een flesje te drinken. Alles moet samen gedaan worden, maar dat geeft niet. Hij geeft Elize graag kusjes, negeert haar ook graag, maar is ook de eerste die haar hoort huilen en zegt dan : 'sje', kijkt naar boven en dan naar mij.....Wanneer we gaan wandelen legt hij heel beschermend zijn arm op de kinderwagenbak en iedereen wordt argwanend aangekeken wanneer ze even willen kijken....
Met mij gaat het ook goed, rustig aan doen kan ik gewoon niet meer en wil ik ook niet. Was gewoon helemaal opgeknapt toen ik bevallen was!
En Harrie is gewoon een heerlijke trotse papa die het liefst wilt wandelen met de dubbele wagen.......

Groetjes Hanneke mama van Hjerre 15 maanden en Elize 4 weken alweer

Terug
Bovenaan