Zomer forummama's MEGA UPDATE TOPIC

Hoi hoi,

Hier gaat alles ook zijn gangetje. Milan groeit als kool, heeft nog niet echt zin om te lopen, want kruipen gaat veel sneller. Hij is echt ontzettend ondeugend. Zit echt overal bij en als ik er dan aan kom dan gaat zijn vingertje omhoog en zegt dan met een big smile eheh. Hij weet het dus echt wel, maar hij vind het zo leuk......

Zelf ben ik thuisblijfmama geworden. In eerste instantie omdat mijn werkgever en zijn manager mij hebben geintimideerd. Mij eigenlijk doodzwegen en keken , dus ben toen in de ziektewet geschoten. Nu gebruik ik nog steeds medicijnen omdat ik mij nog steeds niet prettig in mijn velletje voel zitten door hen. En heb dus ook nog best veel angsten overgehouden aan hun intimiderende gedrag. Voer nog elke week gesprekken met het maatschappelijk werk. Mijn man en ik heb na lang overleg besloten dat ik in ieder geval thuis blijf bij de kids totdat Milan 4 jaar is. En ik moet heel eerlijk zeggen dat het mij prima bevalt. Kan mijn eigen dingen doen. Ga als ik zin heb lekker op de koffie ben mijn vrienden en doe heel veel leuke dingen met Jorick en Milan en merk ook dat Jorick het heerlijk vind dat ik bij hem thuis ben en dat hij niet naar de oppasmoeder hoeft...

Dit was even mijn update voor nu.....

Groetjes Jolanda

Na het voorval met mijn collega gaat het nu wel weer een beetje. Het heeft er behoorlijk ingehakt en in combinatie met nog wat kleine dingetjes zat ik er wel een tijdje goed doorheen.

Alleen nu ik weer in wat rustiger vaarwater kom ben ik ineens doodmoe. Kay is deze week goed ziek geweest, en nu nog een beetje, wat voor de nodige verstoorde nachtrust heeft gezorgd.

Ook afgelopen week al een deel uit huis gesloopt ivm de nieuwe keuken die er aan zit te komen en heb ik een gigantische kastanjeboom (hing over 3 tuinen)  in onze tuin een kopje kleiner gemaakt. Heb twee dagen alle afgezaagde takken weer kleiner gezaagd en gebundelt..  Ik ben verrot!!!

Op dit moment dus niet echt de puf om veel te schrijven etc op het forum.
Komt vanzelf wel weer!

Verder gaat het hier thuis hartstikke goed en met Kay ook. Hij praat me de oren van de kop en zegt alles na. Dus nog steeds een waanzinnig trotse moeder!!

Esmé mv Kay

Hoi, hier alles koek en ei.

Ilse is de gezelligheid zelve. Ze loopt wat af en ik ze is een echt peutertje aan het worden. Ik vind ze groot! Ze eet ook goed (zeker in vergelijking met het eerste jaar). Slapen doet ze ook prima. Ze heeft nog 1 slaapje per dag en dat gaat goed.

Met mij gaat het ook goed. Ik ben nu 17 weken zwanger (jeetje wat gaat het snel zeg!). Ik voel  me goed en mijn buik begint lekker te groeien. Ik heb ook net te horen gekregen dat zowel een vriendin als mijn zus zwanger is. Dus lekker samen zwangeren... En een leuk jaar 2008 in het vizier met al die geboortes.

Op mijn werk gaat het iets minder. Ze verwachten van mij dat ik groei in mijn functie (verwachten ze ook van mijn collega's hoor), maar ik twijfel of ik dat wel wil. Ik wil gewoon lekker werken en mijn prioriteit ligt nu meer bij mijn thuissituatie: mijn man, Ilse en de kleine uk die op komst is. Hier geniet ik het meeste van op dit moment.
Ik twijfel dus ten zeerste, maar wat dan wel???

Met mijn huwelijk gaat het super. Ik ben erg trots op mijn man. Hij neemt veel zorg van Ilse op zich en is erg gek op haar. Hij is tegenwoordig al om 18 uur thuis i.p.v. 19.30 uur. Ik heb hier 5 jaar voor gestreden en de komst van Ilse heeft voor hem de doorslag gegeven. Wat een kind al niet kan doen. Leuk om te zien hoe die twee met elkaar om gaan. Genieten.

Tussen mijn man en mij gaat het ook goed. We kunnen goed praten met elkaar en hebben een goede balans gevonden.
Opa's en oma's passen graag op Ilse en dat maakt het makkelijk om met z'n 2-en leuke dingen te ondernemen.

Ach, ik ben gewoon gelukkig!!! Jippie

Liefs Jeske

HIer ook ff een update,
Ik heb al heel lang nix van me laten horen.Heb het onwijs druk gehad enzo...
Ik heb 4 maanden na de geboorte van Nikki de diagnose MS gekregen.
Met Nikki gaat alles goed.Ze word al een flinke tante.Ze loopt al een beetje los en kruipt het hele huis door.Ze begint ook langzaam trap te "lopen"
Nikki krijgt in april een broertje of zusje, ik ben nu dus ruim 16 weken zwanger.

Groetjes van Anouschka mv Nikki ruim 13 mnden

Nou hier gaat het zn gangetje....met Yoëll gaat het 75% beter...alleen af en toe die nachten nog pffff de ene keer slaapt ie wel door en de andere keer is ie de hele nacht aan het spoken...maar hij heeft vlgs mij ook last van zijn mond, heeft vier hele dikke mega bobbels op zn kaakje dus miss. de kiezen die doorkomen....
Op zich gaat het met zn oortjes goed alleen dat overtollige oorsmeer....men zeg wat een rotzooi komt er toch uit...geen wonder dat ie daar altijd last van heeft gehad...maar goed het komt er nu tenminste uit...

Met mij gaat het niet echt top, heb al ruim een half jaar last van mijn schildklier, deze werkt veelste traag helaas...en heb dus medicatie gekregen waar ik mn hele leven aan vast zit en wat dus ook mijn hormoonhuishouding in de war brengt dus mochten we een tweede willen dan moet moeder natuur ons echt helpen....pffff
Ook moet ik naar de oogarts want ik zie de hele dag door al vanaf dat Yoëll er is zwarte vlekken en golfjes...de huisarts dacht aan mouches volante...een glasbolvochtophoping....weet niet of ik het goed schrijf...maar kan pas 24 januari terecht in het ziekenhuis....maar waarsch. niets ernstigs zegt de huisarts...nou maar ik vind het wel errug eng....

Mijn schoonouders zijn eindelijk ons huis uit...hebben ruim drie maand bij ons in gewoond en hebben ons huisje eindelijk verlaten vanochtend ze gaan naar een vakantiehuisje want hun nieuwe huis is pas in jaruari af.....lang leve de vakantieparken want ik had dit echt niet nog een week gered hoor....wat een irritante mensen..houden geen rekening met ons en helemaal niet met Yoëll als die `s avonds lekker ligt te slapen...nee hoor gewoon mega veel kabaal en dan word Yoëll wakker en wij zitten er de hele nacht mee pffff en ook nog eens de rommel die ze overal achterlaten....en niets opruimen moet dus ook alles van hun opruimen belachelijk gewoon...

Maar goed dit was alweer een heel verhaal....sorry maar moest het ff kwijt........

nou veel liefs denise

Lyanne is nu inmiddels ruim 14 maanden en al een flinke dame! Ze groeit zelfs al uit maat 80!!

Met mij gaat het op en af, heb op het moment weer veel bekkenklachten en last van de bm-verzakking,maar dat komt allemaal ooit wel weer goed!

Het contact met mijn zusjes moet ik weer langzaam opbouwen, maar ben wel weer blij dat ze weer terug zijn in mijn leven.

Tussen mijn man en mij gaat het even iets minder, maar we werken er wel aan om het weer zo als vanouds te krijgen! Maandag zijn wij 9 jaar bij elkaar en ik heb met zijn collega afgesproken dat hij hem om 16:30 uur naar huis moet sturen, er ligt dan een kaart in de auto waar in staat waar hij heen moet gaan, we gaan lekker wokken met z'n drietjes, heb iedere week steeds wat geld opzij gelegd en hij weet er dus helemaal niets van af!

Ik ben inmiddels weer aan het werk, wat mij eigenlijk heel goed bevalt. Heerlijk om even wat anders te doen,maar vind het ook heerlijk om Lyanne weer op te halen aan het einde van de dag.

De vraag of er ooit nog een 2e zal komen, mocht het uberhaupt lukken. weet ik niet. Ik wil heeel graag een tweede, maar ik heb nog zo veel problemen met mijn lijf, dat ik op dit moment op het punt sta om mij te laten opereren, zoveel pijn heb ik nog! Maar goed, we zien wel.

Ik ben ook heel blij dat ik er vriendinnen bijheb gekregen via dit forum, je kunt echt alles delen en dat voelt zo prettig en vertrouwd!!

Ik ga naar Lyanne, want die is weer ziek helaas!

Groetjes, Marieke mv Lyanne

nou hopelijk lukt het plaatsen nu...
hier gaat het wel aardig goed.
Mila is een ontzettend tevreden,lief en sociaal meisje.
Ze is echt het zonnetje in ons leven en we genieten iedere dag van haar!
Met mezelf gaat het iets beter.ik heb het gevoel dat het jaar ontzwangeren er grotendeels op zit.
wel ga ik soms nog steeds met tegenzin na het werk,er veranderen zoveel dingen en het wordt er niet leuker op.
ik denk niet dat ik dit nog jaren wil doen,maar de keus voor een andere baan is makkelijker gezegt dan het echt doen.
Er is gewoon een ding het belangerijkst in mijn leven en dat is mijn gezin.ik vindt de combinatie gezin- werk soms moeilijk.
De sitatie van mijn broer kan ik beter een plaatsje geven(,hij heeft psygische problemen en zit door dealen vast).hierdoor hebben wij moeilijke maanden en er is nog een lange weg te gaan)
maar goed,wij moeten door.
Het huishouden heb ik de laatste tijd meer leren loslaten,wat is nou eigenlijk belangerijker bedacht ik mezelf steeds..en eigenlijk gaat het steeds beter en voor mijn gevoel heb ik meer aandacht voor Mila...
Met mijn man en mij gaat het ook goed,al blijft het belangerijk om tijd te maken voor elkaar nu er een kleintje alle aandacht eist.maar we doen ons best.
nou dat was het wel weer....
liefs piewie,mv mila

hier gaat het ook allemaal super goed marek is nu bijna 14 mnd en kan inmiddels ook lopen Het slapen gaat ook steeds beter hij slaapt in ieder geval zonder krijssen van te voren in zijn eigen bedje Hij houd het nog steeds niet tot 0700uur 's ochtends vol maar het begin is er in ieder geval! Verder ben ik hier voornamelijk druk er is immers ook nog een bruiloft te regelen dus ik lees bijna elke dag nog wel even mee maar heb niet altijd tijd om te reageren
liefs mira

Terug
Bovenaan