Zomer2006 Hyves

Hoi!

Nou ben ik, als hyves-leek (de enige in NL denk ik) wel een beetje nieuwsgierig:

Wat gaan jullie daar anders doen dan hier? Wordt het hier nu heel stil, of is zo'n hyvesclubje weer wat heel anders....?

Groetjes
Susan

Kijk, het wordt steeds grappiger... zie dat Elly weer via via een bekende is. JIj hebt ook in Ede op school gezeten zie ik? En je woont nu in Hengelo GLD? Mijn man heeft is geboren en getogen aan de Hummeloseweg in Zelhem, daar vlakbij.

Voor dit soort dingen is Hyves grappig, en je kunt makkelijk prive-berichten uitwisselen. En dat het hier stil zal worden, daar geloof ik helemaal niets van!
Groetjes, Rianne

sorry, Hyves vind ik 3x niks en heb  een poosje geleden mijn eigen profiel gewist,

vond het traag en kreeg reacties van mensen die ik helemaal niet wilde spreken hahaha

zolang jullie hier idd ook maar gezellig blijven kleppen!

groetjes Jenneke

Heb me ook al aangemeld hoor! Bedoel je dat je mij via via kent, Rianne? Wat grappig, via wie dan?

Hoi Monique,
Jij kent ene Sheila, en dat is weer een vriendin van Tatjana, die bij mij op de basischool zat...Op iemands profiel zie je soms een paar vraagtekens staan, en dan kun je op het woordje nieuwsgierig klikken om de link te zien. Zie jij ws ook als je bij mij kijkt, maar dan in omgekeerde volgorde.
Groetjes, Rianne

Net als Nelly, begin ik er (voorlopig) ook niet aan hoor: hier blijven jullie!!!

we blijven ook echt wel hoor, Hyves is alleen een extraatje, tis hier veel te leuk (valt het al op dat ik de smaak ook opeens te pakken heb?)

Leuk, heb ons ook aangemeld. Maar blijf toch gewoon hier hoor! We horen inmiddels bij het meubelair!

Groetjes, Marieke

Terug
Bovenaan