zomerjas

Marissa moet een nieuwe zomerjas hebben. Nu hebben we haar box op Marktplaats gezet en van dat geld halen we een zomerjas voor haar. Hebben jullie al leuke jassen gezien of misschien tips?

groetjes Linda

Ik haal in ieder geval geen jasjes meer bij zeeman. Begin deze winter had ik daar een leuke gehaald en gedurende de winter zag ik zoveel kindjes met dezelfde jas lopen! Vondt dat niet zo leuk, haha! Nu heb ik voor de zomer via marktplaats een supermooi esprit jasje voor maud gehaald, daar ben ik heel blij mee! Helemaal omdat ik een erg grote esprit fan ben.

Hier ook een enorme fan van Esprit. Marissa heeft een winterjas van Esprit en een hoop shirtjes en blousjes. Blijft ook lang mooi. Wil zowiezo even kijken voor een zomerjas van Esprit voor haar

De Esprit site heeft geen verzendkosten............errug verleidelijk!
Heb voor Kyan net weer een spijkerjackje met inritsbaar aquakleurig vestje gekocht van Lief!  via MP nieuw met kaartje, altijd leuk!
Moet wel zeggen dat ik Lief! voor jongens leuker vind dan voor meiden..
Succes met zoeken!

Groetjes Saskia

Hoi
Ik heb 2 weken geleden een hele leuke zomerjas voor Jayden gekocht van McGregor, bij de Bijenkorf, daar hebben ze zoveel mooie kleertjes hij was 60 euro maar ben er heel blij mee en ja je moet idd nu al denken aan een zomerjas want voor je het weet zijn alle leuke dingen weg!

xxxjes

Terug
Bovenaan