zomerjas

Hoi Linda,

Hier hangt haar zomerjas al klaar in de kast. We kunnen niet wachten tot het voorjaar echt begint. In januari heb ik bij Zeeman al een leuke jas voor haar gekocht. Zo'n soort regenjasmodel. Ikweet niet hoe ze het noemen, maar je zal wel begrijpen wat ik bedoel. Het is geen regenjas hoor, gewoon van katoen. Hij is in lichtblauw echt heel mooi staat ie. Echt als zo groot!
We gaan voor de rest geen nieuwe jas meer kopen, want vorig jaar had ik een zomerjas gekocht van Esprit maat 86 ook via de website van Esprit en die past ze ook nog goed. Ik bestel altijd een maat groter, dus dan kan ze het lang aan.
Voor de rest heb ik ook nog wat leuke vestjes voor haar. Die ze nu binnen draagt, maar straks ook als jas buiten aankan.

Succes met zoeken!
De Esprit webshop kan ik je ook aanraden hoor! Erg handig!
Groetjes Babybelle

Ik heb ook ongeveer 2 weken geleden een zomerjas voor Lotte gekocht. Bij V&D, die hebben ook heel veel leuke kleertjes en niet duur. Volgens mij kostte 'ie 29.95 euro. Vorig jaar had ik er een bij C&A gekocht, ook niet duur (24.95 euro) en heel leuk. Ze heeft hem de hele zomer aangehad en ziet er nu nog als nieuw uit. Goeie kwaliteit!

Groetjes, Marisa

Hoi Meiden,

Bedankt voor alle reacties. Ik heb ondertussen een gezellige winkelafspraak gemaakt met mijn schoonmoeder en schoonzusje, we gaan met zijn 3en en de twee kids naar de Bijenkorf in Amsterdam. We hebben hier ook wel een Bijenkorf maar die hebben niet zo'n groot assortiment kinderkleding. Heb ondertussen een erg mooie jas gezien van Tommy Hilfigger en hoop die daar te vinden. Maar winkelen is natuurlijk altijd erg leuk.

groetjes Linda

Hoi Linda,

Bij de bijenkorf verkopen ze ook Vingino volgens mij. Ik heb voor Veerle een leuk spijkerjasje van Vingino gekocht voor dezomer + twee spijkerbroekjes. Moet alleen nog een iets dikkere zomerjas hebben voor op de fiets.  

Misschien nog een tip voor je, bij de Bijenkorf verkopen ze ook Ralph Lauren en hier in  Gronigen verkopen ze leuke bodywarmers voor de kids.  Ik ga er waarschijnlijk ook één voor Veerle halen.

Las in het topic van Ing dat je ook al op de sites van de kortingen hebt gekeken,  ook leuk om voor jezelf schoenen bij Omoda te kopen. Ik heb voor mijn man  net als Ing ook de Floris van Bommel schoenen gekocht en voor mezelf  de Shabbies. De moeders willen er toch ook  leuk bij lopen??!!!! hi hi hi

Veel plezier met winkelen.

Groetjes, Floor  

Ik heb een hele leuke jas gekocht voor Feline bij de C&A. Wel vind ik dat de prijzen best hoog zijn voor jasjes. En dan heb ik nog een 'goedkope'   in verhouding met merkkleding.
En ik wil nog een tweede jasje, maar daarmee wacht ik tot een uitverkoop.

groetjes Maris

Hoi,

Ik heb voor Mirte een spijkerjasje, tweedehands, via Marktplaats en daarbij een bodywarmer van Noppies ook via Marktplaats maar van de huidige collectie  met kaartje en 25% korting!
Daarnaast heb ik ook het zomerjasje van Noppies, ook via Marktplaats huidige collectie met kaartje en 25% korting. Ben er erg blij mee...staat super stoer!

Vind trouwens dat Name it ook erg leuke jasjes heeft, ook niet duur zo tussen de 20 en 25 euro...bij www.kixx-online.nl of www.amazingkids.nl   Trouwens op de site van www.ikenmijnkind.nl  staan jasjes uit voorgaande collecties van Name it voor +/- 15 euro, maar zijn helemaal nieuw met kaartje...daar koop  ik trouwens wel vaker kleertjes van Name it...veel goedkoper en hartstikke goede service.

Shop ze  en laat het voorjaar maar beginnen!!

Ik moet nog zomerkleding kopen... Ik ben een pietlut met jassen, ik moet echt op het eerste gezicht een jas helemaal geweldig vinden, en ik heb er vaak wat op aan te merken.... Dussss, maar ik ga lekker online winkelen en kijken of ik wat voor mijn mannetje en meisje kan vinden.

Terug
Bovenaan