Zomertijd

Hebben jullie kinderen ook last van de zomertijd?

Myrthe sliep altijd tot ong 8.30-9.00u nu het sinds paar weken vroeg licht is, is madammeke ook vroeg wakker. Soms wel om 7.00u!
Ja voor sommige is dat normaal, maar ik was het echt niet gewend haha.
Maar nu met die tijdverschil is ze nieuwe tijd wel later wakker, maar 's middags een probleem.
Want normaal ging ze rond 13.00-14.00u naar bed. Nu legde ik haar nieuwe tijd 13.30u op bed. Ze heeft tot 15.45u liggen kletsen en net op het moment dat ik haar eruit wilde halen, lag ze ineens te slapen! Heb ik haar om 17.15u wakker moeten maken.
Nu proberen we wel 20.00u (19.00u oude tijd) haar op bed te leggen en die steeds te vervroegen, maar als ze 's middags zo laat pas in slaap valt, schiet het niet op.
Haar middagslaapje overslaan kan ze echt nog niet. Ze is rond 17.00u chagerijnig, luistert niet meer en ze krijgt de laatste dagen wegens niet of nauwelijks slapen 's middags, hele kleine dikke slaap ogen en wallen.
Dus hier ff een weekje wennen.
Zijn er meer?

Liefs Irene

Hoi
Hier lijkt het goed te gaan, smiddags egde ik Nick zo ie zo niet op een hele vaste tijd op bed de ene keer om 12 uur en de andere keer later.
Zo nu en dan een slaapje overslaan gaat ook wel bij hem .
Dus ik klaag niet en hier gelukkig weer om 7 uur wakker eerder was het vaak 6 uur dus van mij mag de zomertijd wel blijven.

Groetjes

Daniel slaapt smorgens tot nu toe wel wat langer, dat is heerlijk... savonds is hij juist wakker en smiddags met zn middagdutje istie ook nog lang aan het klessebessen met zn beren en tegen de vogeltjes buiten, hihi

Liefs Marina

Daniel slaapt smorgens tot nu toe wel wat langer, dat is heerlijk... savonds is hij juist wakker en smiddags met zn middagdutje istie ook nog lang aan het klessebessen met zn beren en tegen de vogeltjes buiten, hihi

Liefs Marina

Hoi,
Hier zitten ze ook nog niet op het oude schema, ze zijn later wakker en gaan moeilijker slapen!
Meestal duurd dat wel een week of meer voor ze er aan gewend zijn, ik heb er zelf ook last van!
Wordt wel altijd vanzelf weer beter!

Gr MJ

hier gelukkig geen last van
wel valt t op dat floor ineens geen laatste voeding van 23:00 uur meer hoeft en tegen 20:00-20:30 gaat slapen tot 07:00 en daarna slaapt ze meteen weer een uur of 2

ook karlijn heeft nergens geen last van gelukkig

groetjes maurilla

hier totaal geen problemen.
toen zaterdag nacht de klok vooruit ging, werd nathalia 8 uur nieuwe tijd wakker.
vanaf dat moment t normale schema aangehouden, dus niet lopen rotzooien met: tis 12 uur, oh nee, tis eigenlijk pas 11 uur.
nee, gewoon 12 uur naar bed, en mevrouw ging heerlijk slapen. en savonds ook gewoon om 7 uur naar bed.
ze heeft er dus niks van gemerkt, en wij ook niet.

vorig jaar precies t zelfde gedaan en ook geen problemen. wintertijd trouwens oo kniet.

2 jaar geleden wel, maar toen zaten we nog met haar flesvoeding, dus die moesten we idd gaan verschuiven, zodat alles wel goed uit kwam, en ze niet een uur vroeger of later pas een voeding kreeg.

zomer tijd heb ik zelf nooit een probleem mee gehad.
waarom niet??? das een teken dat het lekkerder weer wordt hahahaha.
wintertijd wel, daar heb ik zelf altijd wel een dipje van, omdat ik dan weet dat het zo vroeg weer donker wordt, en dat de winter echt gaat beginnen.

houd je zoveel mogenlijk aan t oude ritme, ga niet zitten denken: oh, tis eigenlijk nu pas zo laat, ipv zo laat.
leg haar dus eigenlijk een uur vroeger in bed (oude tijd) zoals ik net al aangaf: gewoon normale tijd op bed leggen. 13 uur is 13 uur. en niet denken: oh, tis eigenlijk pas 12 uur.
en als ze gaat kletsen, dan gaat ze maar kletsen, ook niks aan de hand. maar zo went ze wel weer aan t nieuwe ritme.
en als ze niet wilt slapen. ook best, maar haal haar er dan wel voor 4 uur uit.
dan is ze idd waarschijnlijk niet te genieten, is nathalia ook niet. maar des te lekkerder slaapt ze om 19 uur!

das de enige tip die ik kan geven, en eerlijk gezegd zou ik daar morgen al mee beginnen.

succes ermee.

liefs, do

hier totaal geen problemen.
toen zaterdag nacht de klok vooruit ging, werd nathalia 8 uur nieuwe tijd wakker.
vanaf dat moment t normale schema aangehouden, dus niet lopen rotzooien met: tis 12 uur, oh nee, tis eigenlijk pas 11 uur.
nee, gewoon 12 uur naar bed, en mevrouw ging heerlijk slapen. en savonds ook gewoon om 7 uur naar bed.
ze heeft er dus niks van gemerkt, en wij ook niet.

vorig jaar precies t zelfde gedaan en ook geen problemen. wintertijd trouwens oo kniet.

2 jaar geleden wel, maar toen zaten we nog met haar flesvoeding, dus die moesten we idd gaan verschuiven, zodat alles wel goed uit kwam, en ze niet een uur vroeger of later pas een voeding kreeg.

zomer tijd heb ik zelf nooit een probleem mee gehad.
waarom niet??? das een teken dat het lekkerder weer wordt hahahaha.
wintertijd wel, daar heb ik zelf altijd wel een dipje van, omdat ik dan weet dat het zo vroeg weer donker wordt, en dat de winter echt gaat beginnen.

houd je zoveel mogenlijk aan t oude ritme, ga niet zitten denken: oh, tis eigenlijk nu pas zo laat, ipv zo laat.
leg haar dus eigenlijk een uur vroeger in bed (oude tijd) zoals ik net al aangaf: gewoon normale tijd op bed leggen. 13 uur is 13 uur. en niet denken: oh, tis eigenlijk pas 12 uur.
en als ze gaat kletsen, dan gaat ze maar kletsen, ook niks aan de hand. maar zo went ze wel weer aan t nieuwe ritme.
en als ze niet wilt slapen. ook best, maar haal haar er dan wel voor 4 uur uit.
dan is ze idd waarschijnlijk niet te genieten, is nathalia ook niet. maar des te lekkerder slaapt ze om 19 uur!

das de enige tip die ik kan geven, en eerlijk gezegd zou ik daar morgen al mee beginnen.

succes ermee.

liefs, do

Terug
Bovenaan