Zomertijd

Hier gaat het goed.
Ze werd die zondag om 6 uur wakker...7 uur nieuwe tijd. Wel een flink vroegertje voor ons, maar daardoor pakte ze het nieuwe ritme goed op. Want doordat ze zo vroeg was, kon ze ook gewoon rond een uurtje of 1 naar bed.
Maar idd,..ik heb wel het idee dat ze minder slaapt doordat het lichter is.
Haar gordijnen zijn van dum materiaal en het zonnetje staat 's ochtends aan haar kant. Ik denk dat ik nu voor de avond en ochtend toch maar een verduisteringsgordijn gebruik. Niet voor de middag hoor, want dan slaapt ze gewoon ook al is het licht.
Groetjes, Bianca

Hier gaat het gelukkig goed. Leah gaat gewoon op tijd naar bed, slaapt en wordt pas rond 7.30 uur nieuwe tijd (en vaak later nog) wakker. Super dus.
Komt misschien ook een beetje omdat we gelijk het nieuwe ritme helemaal hebben opgepakt (andere kids naar school enz).

Hoi hoi,

Het probleem met in de middag in bed leggen is dat ik nooit een vaste tijdstip had. Ergens tussen 13.00u en 15.00u ging ze naar bed. De ene keer dus al om 13.00u de andere keer pas om 15.00u. Dit lag en ligt aan hoe laat ze 's morgens wakker wordt en hoe gezellig ze is. Want ik kan haar wel eerder op bed leggen, maar dat accepteert ze dan niet. En dan is het gillen e.d.
Ach ja, is weekje klooien en dan zit ze er weer in.

Ik vond t wel lekker dat het maandag 9.30u nieuwe tijd was ;-)

Liefs Irene

hey,

ik moest natuurlijk weer werken s nachts van zaterdag op zondag maar had lekker wel een uurtje korter!! haha
mn mannetje heeft kelwin eruit gehaald en die zei dat hij wel tot half 10 had geslapen!!
normaal meestal rond 8 uur half 9 wakker! en maandag was dat ook zo maar volgens mij zit hij nu weer gewoon in het ritme!
nu is het weer gewoon half 9 :D hij heeft geen last van het licht want ik heb lichtwerende rolgordijnen en het is dus altijd donker op zijn slaapkamer.

hij gaat 's middags ook gewoon naar bed rond half 1 1 uur en dan is hij meestal rond uur of 3 weer wakker.

succes met de slaaptijden!!

Terug
Bovenaan