Zomervakantie met baby

<p>Wij zouden graag een midweekje wegwillen met een baby van dan 3 maanden. Gewoon in Nederland. </p><p>Hebben jullie tips ?? Liefst naar zee. Andere ideeen zijn ook zeker welkom! </p>

Ik heb niet zozeer tips, maar ik ben laatst voor het eerst met mijn 4 maanden oude baby naar het strand geweest omdat ik daar vlakbij woon. Een boel stress vanwege de zon, zand wat in zijn anti-UV tentje waait, een baby dragen terwijl ik op heet zand loop later besloten dat het strand leuk is voor volgend jaar ? maar alles hangt denk ik van het weer af en wat je precies wilt gaan doen. Ik denk wel dat je je kindje met het strand nog niet echt een plezier doet als ze nog zo jong zijn.

Er zijn verschillende hotels en vakantieparken ingericht op babys. In Renesse (zeeland) is er zelfs een complete babykamer bij de hotelkamer. 
Hebben gekozen voor een huisje op een vakantiepark. Inclusief babybed, bad en stoel. Dat scheelt een hoop gesleep?
fijne vakantie alvast!

Wij gingen lekker naar een huisje in de bossen toen onze dochter 3 maanden was. 
Lekker tot rust komen, maar inderdaad genoeg schaduwplekken en het park had een zwembad erbij ?

Zou niet naar beekse bergen gaan vanwege de eikenprocessierups. 

Maak me de hele tijd zorgen of hij daar last van krijgt. ( zoontje is 7 maanden). 

Ook ik zou kijken naar een huisje met kinderspullen. 

Nu te weinig ruimte. 

Je zou als je het makkelijk wilt maken, bijvoorbeeld in zeeland naar Vlissingen of Westkapelle kunnen gaan. In vlissingen kun je je auto op of dichtbij de boulevard parkeren en bij Westkapelle kan je de auto gratis op de dijk zetten, stoeltje ernaast en je zit op het strand (of asfalt). En hoeft niet te sjouwen met spullen. Ideaal.

Net terug uit Frankrijk (net iets over de grens van België) waren we er toch even uit met onze zoon van ook 3maandjes. We zijn naar centerparks gegaan. Alles voor babys in het huisje en ook een verwarmd zwembad voor babys. 

Terug
Bovenaan