Wij zijn net met onze dochter van 4 maanden naar Egmond aan zee geweest. Persoonlijk altijd fan van Egmond, het centrum zit aan het strand dus als je even iets anders wil dan zonnen of je moet last minute iets kopen is het erg handig. Wij sliepen in hotel Zuiderduin, je kan daar een ledikant huren voor op de kamer wat erg fijn is. Verder is er een verwarmd zwembad met een nog warmer peuterbad en zijn ze baby's gewend dus ik heb mij geen 1 moment ongemakkelijk gevoeld. De strandtenten zijn bijna allemaal goed te bereiken met de kinderwagen en de meeste hebben windschermen van glas. Al met al echt top dus. Enig minpuntje: je komt niet echt soepel bij de zee met de kinderwagen als je door het zand moet ploeteren en er is heel weinig schaduw uiteraard.
Grappig genoeg heeft onze dochter de zee nog steeds niet gezien; de middag was ik haar zonnehoedje vergeten en brandde de zon te fel, tijdens het diner savonds lag ze te slapen en de dag erna kwam de regen met bakken uit de hemel. Maar wij (mijn man en ik) hebben het leuk gehad en dat is ook belangrijk. Plus voor de allereerste keer wezen zwemmen (in het zwembad) dus dat is wel bijzonder.
Grappig genoeg heeft onze dochter de zee nog steeds niet gezien; de middag was ik haar zonnehoedje vergeten en brandde de zon te fel, tijdens het diner savonds lag ze te slapen en de dag erna kwam de regen met bakken uit de hemel. Maar wij (mijn man en ik) hebben het leuk gehad en dat is ook belangrijk. Plus voor de allereerste keer wezen zwemmen (in het zwembad) dus dat is wel bijzonder.