Zomervakantie, waar naar toe??

Hey meiden..

Ik heb weer heel erg de drang om een vakantie te boeken maar ik weet gewoon niet waar naar toe!! Luxe probleem.. ook zijn we verwend met laatste vakanties die we hebben gemaakt.. Willen nu niet te ver maar wel vliegen en zon..

Hebben jullie al plannen of ideeën??

X

Hey Laurie,

Wij gaan in mei een midweek naar centerparcs en in juli ga ik een weekje met een vriendin en onze kleintjes naar Frankrijk. Daar hebben we een ingerichte safaritent geboekt. Als de kleintjes slapen kunnen we lekker in de lounge stoelen een boekje lezen voor de tent. Ben heel benieuwd! In sept gaan we weer als gezinnetje weg maar ik twijfel ook heel erg tussen Zakynthos, de Azoren of toch Frankrijk. In elk geval zon en niet te ver vliegen...

Het lastige vindt ik voornamelijk de soort accommodatie. In een hotel ben je al gauw aan je kamer gekluisterd in de avond als de kleine slaapt. Appartementen ben ik ook niet zo fan van. Tenminste niet als het heel grootschalig is. Voorheen gingen manlief en ik veel de bergen in of trekken door Thailand, Costa Rica etc, maar dat zie ik met een kleintje (nu nog) niet zitten :). De site elizawashere.nl heeft veel kleinschalige/sfeervolle appartementen. Wellicht kun je daar ideeën opdoen! Op de site villatent.nl kun je ook eens kijken als je van (luxe) kamperen houdt.

Succes ermee en als jij nog leuke ideeën of tips hebt, hoor ik het ook graag!

Liefs J

Een vriendinnetje werkt op een reisbureau en had wel een aantal bestemmingen uitgekozen.. Kindvriendelijke appartementen / hotels.. Mallorca, Griekse eilanden en de Canarische Eilanden.. Willen wel in een stadje zitten ivm dat je nu niet echt excursies kan gaan doen met de kleine.. Vorige vakanties waren naar Jamaica en Mexico zoveel gezien en gedaan echt heerlijk.. zullen daar nog wel een aantal jaar mee moeten wachten helaas..

Costa Rica willen we ook graag nog een keer naar toe..

Bedankt voor je tips.. zal ze eens gaan bekijken.

X

Wij gaan in mei een midweekje naar center parcs en verder hebben we nog geen plannen gemaakt. We zien het wel. Vliegen met twee kindjes zie ik totaal niet zitten misschien als ze wat groter zijn. En geef een kind een zwembad en een speeltuin en ze zijn helemaal blij.

Mallorca schijnt idd erg kindvriendelijk te zijn. Ik dacht altijd dat het meer een 'feest'bestemming was, ha ha.
Costa Rica is geweldig :) Mijn ultieme favoriet! Daar konden zelfs de Malediven niet aan tippen... Als Laura een jaar of zes is, wil ik haar heel graag meenemen naar Costa Rica. Hopelijk wordt ze net zo'n flora en fauna liefhebber als ik :).

Leuk dat je ook zo'n reislustig type bent. Het enige wat ik jammer vind dat nu even niet meer kan. Althans niet op de manier waarop we de reizen tot op heden maakten... Ach over een paar jaar kijken we allemaal met weemoed terug naar de babyfase als de koters ons eruit lopen op vakantie, ha ha.

Wij gaan in oktober een aantal dagen naar Schotland.
We gaan met mijn familie.
hebben daar een huisje met hot tub!!!!
We zitten zo,n 20 km van Edinburgh af.

In de zomer zien we het wel.
Nog niks geboekt.

Gr Marsha

Wij hebben ook nog geen plannen...
We gaan wel in mei naar center parcs, samen met mijn zus en haar gezin.
Haar kids zijn ook 10 en 7, dus dat klikt ontzettend goed.
In de zomer zien we wel...
Ik maak nu een enorme sprong in mijn carrierre, maar wel een enorme val in mijn salaris...
Maar ik moet mijn kans pakken i.v.m. mijn opleiding en mijn dromen.
Dus allemaal nog een beetje onzeker, dus daar laten we onze plannen van afhangen!

Op de hoek van onze straat is een heel groot buitenzwembad met glijbanen, speeltuinen en een groot gezellig veld. Als het mooi weer is hier in Nederland, is dat echt zo geweldig voor de kids. Die willen vaak niet eens weg, omdat ze daar alles hebben!
Andere jaren zijn we naar Frankrijk geweest, ook schitterend, maar met onze tent. Wij houden erg van kamperen.
Maar niet met een kleine baby! Misschien volgend jaar weer.

Heerlijk om aan de zomer te denken terwijl het buiten -10 is :)

Groetjes Brigitte

Terug
Bovenaan