Zomervakantie, waar naar toe??

Wij hebben ook nog niet echt plannen, maar de vakanties van Jacqueline herken ik maar dan vooral naar Azie.
Met een kleintje durven we dat echt niet aan. Zijn nog wel met 23 weken in verwachting naar Cuba geweest voor een rondreis van ruim 3 weken. Echt als een soort afscheid van de verre reizen.

En nu gaan we denk ik Europa verkennen. Kamperen het liefst, maar in de zomervakantie zal Sara ongeveer wel kruipen en dan ben je op de camping toch wel afhankelijk van droog weer.

Misschien toch maar een huisje in bijv. Frankrijk of Duitsland er is zo veel te vinden op internet.

wij gaan in de zomer lekker kamperen in nederland met een overdekt en buiten zwembad en speelplaats

heerljk! vliegen zie ik dan ook niet zitten met een meisje van 6 maanden

Wij gaan dit jaar voor het eerst niet. We willen volgend jaar graag gaan trouwen en moeten sparen.
Zal wel wennen zijn, want ook wij zijn van het rondreizen, Australië, Azië, Mexico...
Vorig jaar zijn we met mijn zwangerschap op 3 plaatsen wezen kamperen in Italië. Maar kamperen met zo'n kleintje lijkt mij niks.
Als we wel waren gegaan hadden we een huisje gehuurd met zwembad zodat toch lekker in het zonnetje konden liggen en zwemmen terwijl Lars in zijn bedje. Een appartement of hotel lijkt mij persoonlijk niks omdat je inderdaad dan in je kamer moet blijven als die kleine ligt te slapen. Of je moet een zwembad/strand dichtbij hebben dat je de babyfoon mee kan nemen.

Voor iedereen die wel op vakantie gaat, heel veel plezier en succes met uitzoeken van een vakantie!
Gelukkig mogen we half maart met mijn ouders mee op skivakantie dus we hebben nog wel een mooie vakantie in het vooruitzicht :)

Hey dames,

voor de kampeerliefhebbers onder ons; de ingerichte safaritenten zijn echt een uitkomst met een kleine (ligt ook gewoon een soort van vloer in). En buiten het hoogseizoen om helemaal niet duur voor een weekje :).

@ Kim: Leuk trouwplannen :). Gefeliciteerd! Hebben jullie al leuke ideeën? Mijn beste vriendin is net gevraagd, dus zit er weer middenin, heerlijk!

Wij gaan in juni een weekje naar camping 't Spegelt in Eersel (Brabant).
Mooie en leuke camping!

In september willen we "echt" op zomer vakantie, maar we weten het nog niet precies. We denken aan Italië - gardameer.
Dan in een stacaravan o.i.d. Dan gaan we toch wel voor een beetje gemak.

Wij hebben nog niets geboekt maar zijn ons aan het orienteren op Ijsland. Niet te ver vliegen voor Lieke en genoeg voor ons om te ontdekken en rond te trekken. Ook wij waren van de verre reizen en we zagen het beide niet zitten om vakantie te vieren op de camping.Nu zijn we aan het puzzelen om een tussenvorm te vinden waar we allemaal gelukkig van worden

@Jacqueline, we weten in principe al hoe we heel de bruiloft willen hebben maar het is de vraag of we het bij elkaar gespaard krijgen. We hebben daarom nog geen datum maar hopen wel mei/juni volgend jaar te kunnen gaan trouwen.

@Boedel, Ter Spegelt is inderdaad een hele leuke camping. Vroeger gingen we daar altijd op schoolkamp, dat was echt super altijd. Hebben ze nog steeds dat binnenzwembad met zand?

Wij gaan nog een weekendje met zus+ zwager naar CenterParcs. Echt al honderd jaar niet meer geweest, hahaha. Je hebt een kind en waar ga je dan heen: CenterParcs! Uiteraard helpt de korting een handje mee;).

@ Jacqueline: Wij zijn afgelopen zomer naar Costa Rica geweest. Zo geweldig! Al die beestjes en bloemetjes, super.

Verder weet ik het ook nog niet wat we gaan doen. Misschien een weekje naar de Wadden of een weekje Frankrijk.
We gaan in april een weekendje naar de Ardennen, maar dan zonder Sepp. Voor de bevalling vond ik het prima om te doen, maar nu begin ik steeds meer te twijfelen of ik het wel zie zitten een weekend zonder Sepp....

Terug
Bovenaan