Zomervakantie

Hi ladies,

Ik ben even benieuwd of jullie nog naar het buitenland gaan in de zomer.

Het is mijn eerste zwangerschap dus ik weet totaal niet wat ik moet verwachten maar eigenlijk wil ik begin juli een paar weken naar Italië. Dan ben ik ongeveer 28 weken. In principe moet dat toch wel kunnen of niet?

Volgens mij moet dat gewoon kunnen. Weet alleen dat je vanaf 7 of 8 maanden niet meer mag vliegen. Maar ik blijf gewoon hier, maar dat heeft meer met de financiën te maken haha. Als je het kan missen zou ik het zeker lekker doen, nog even fijn saampjes weg.

Hoi Rowel,

Lijkt mij geen probleem, overleg het even met de VK.
Wij gaan in de meivakantie een weekje weg, de zomervakantie wordt niet wat. Aangezien mijn dochter de eerste 2 weken bij haaar bio vader is en wij natuurlijk weer laat zomervakantie krijgen.
En aangezien zij 2 weken eerder kwam hou ik er nu ook wel een beetje rekening mee.
Maar ik ga in de zomervakantie lekker luieren en genieten van het hopelijk mooie weer.....

Ik ga zelf niet op vakantie van de zomer, wij blijven lekker thuis.

Maar anders zoals mamaleintje al zegt overleg het met de VK. Zelf zou ik het ook niet weten of het verstandig is en of het kan. Dit omdat ik ook voor het eerst zwanger ben en er ook niet mee bezig omdat wij toch thuis blijven.

Wij gaan naar ZuidFrankrijk. Dan ben ik 30 weken zwanger. Er wordt aangeraden niet meer na week 34 te vliegen. Maar wij gaan met de auto. En we stoppen vaak genoeg. Ik zie wel wat het wordt. Bevalt het niet, dan weet ik t voor een volgende keer;)

Tuurlijk kan je lekker op vakantie.
Ikzelf ga over 1.5 maand naar Istanbul, daarna eind april weekje last minute en begin juli twee weken hutje op de hei :) Genieten, tis toch de laatste 'uitslaap' vakantie met z'n tweetjes voor ons.

Ja joh, lekker genieten van je vakantie!!!

Ik had bij de eerste zelfs nog een sneeuwvakantie in d elaatste 8 weken gepland, dit ging uiteindelijk niet door (was te zwaar en vermoeiend) maar als je lichaam aangeeft dat je het kan gewoon doen

wij gaan begin juni 2,5 week naar het gardameer, lekker luxe met alles bij d ehand, dat vind ik dan wel weer erg belangrijk, niet et hoeven afwassen enzo en erna geen bergen was te hebben.... maar gewoon lekker weer, gezelligheid en relaxen

Terug
Bovenaan