Zomervakantie

Ja, wij gaan hopelijk ook nog wel op zomervakantie. Italië of Frankrijk lijkt me heerlijk. Griekenland vind ik ook altijd lekker, maar ik ben bang dat ik dan het Griekse eten heel snel zat ben, en dan zit je daar... Vliegen hoeft van mij ook niet zo nodig, dus met de auto lijkt me prima, lekker stoppen wanneer je wilt. Hè, was het maar vast zover!

Ik ga ook vliegen in april, 4 maanden moet toch kunnen?
ga naar mijn beste vriendin in dubai, was al lang in de planning, maar t principe van de vakantie is iets veranderd lol ipv uitgaan en shoppen wordt het nu lekkere verwen vakantie met veel massages en spa's hahahaha tja ook beetje voor mama zorgen toch? maar indd hvlily was het maar zover!

vliegen moet kunnen hoor, op de site van de maatschappij staat wanneer je niet meer mag vliegen, meestal na 7 maanden... heerlijk naar het warme weer en je laten verwennen..... Geweldig toch

Vakantie kan gerust nog hoor, ik ga met 30 weken met vriendinnen een lang weekend naar Sardinie en volgens de VK was dat helemaal geen probleem (tenzijn je echt heel ver weg gaat en lang in het vliegtuig moet zitten). We willen in het voorjaar ook nog een weekje met z'n tweetjes ergens naartoe, maar dat hebben we nog niet gepland.

Dat kan zeker nog wel, maar ik zou wel een bestemming kiezen waar je jezelf veilig bij voelt. Dan kan je er ook lekker van genieten.
Wij gaan in de zomervakantie niet meer weg, ik alleen nog maar de laatste 2 weken vakantie krijgen van de schoolvakantie, en dat wordt nu mijn verlof. Ik ben dan dus al 34 weken. Ik bewaar liever mijn vakantie voor na mijn verlof en het was toch niet mogelijk om eerder te gaan.

We gaan wel in april een week naar Mexico dus dan heb ik toch nog echt zon en zee gezien voor uk komt.

Terug
Bovenaan