zon, zee, strand

Het klinkt super!  Mooie foto's ook! Wat een mannetje is Stijn al weer met zijn volle bos met haar, leuk om te zien. Ben benieuwd of zijn broertje op hem gaat lijken..
Groetjes Laura mv Thom en ruim 39 wkn zwanger

ik ben jaloers!!! wat moet dat heerlijk zijn geweest, ff opladen en genieten van je gezin in de zon! Gaaf he, dat een peuter het allemaal zo cool vindt!
Enne, wat leuk dat en nog een manneke aankomt!!

liefs
di silva mv Enzo

Ook al zulke gave foto's!!

Heerlijk hè, als je je kind zo ziet genieten, dan heb je zelf ook de vakantie van je leven!

En leuk dat jullie er een zoon bijkrijgen!

Liefs Annemarie

Hoi Stephanie,

Ook jullie foto's zien er heerlijk uit. Je zou zo in het eerste het beste vliegtuig willen stappen naar het mooie, maar vooral warme weer. Hoe is het inmiddels met je buik? Groei je al lekker?

Groetjes Fonske

OOOHHH, ik wil ook zo graag zon zee en strand... En dan ook nog graag een aantal uren vliegen hiervandaan.... Ik mis het zo die lekkere vliegvakanties naar een zonzekere bestemming.... Hmmm, wij gaan in juni een weekje naar zandvoort, ook lekker, hahahah!

Maar jullie vakantie ziet er weer heerlijk uit zeg! Wat een heerlijk mannetje is het ook, hihihi. En die laatste foto met hoed! Die kan zo in de brochure hoor!

Liefs, Marieke

Nou gefeliciteerd met het aanstaande broertje voor Stijn! Straks twee van die aanbiddelijke mannetjes in huis...... over een paar jaar dus allemaal verliefde meiden in de straat hahahaha.

Liefs
Susan

Terug
Bovenaan