zondag 34 weken moet ik me tas al klaar leggen voor het zieken huis of nog niet iemand dat al gedaan

hai meiden ik ben zondag 34 weken
maar ik weet nou niet of ik me tas nu moet klaarleggen of dat ik daar nog meemoet w8ten ik
vind het gewoon leuk om te doen als ik nar al die baby kleertjes kijk zijn nog zo kleinn egt schatig
dat heb ik neit meer me zoontje is 2en halfjaar duss hahaha praat al en doet al dus en als ik dan naar die kleertjes van de baby kijk zijn het net poppe kleertjes ken niet wachten op onze princess grr michelle

Hoi hoi,

Ik ben al 34 weken en heb de tas nog niet klaa staan ik doe dat over een week of 2 denk ik. En dan doe ik er wel iets van een geurzeepje in.

Liefs RH

ben nu iets meer dan 32 weken en mijn tas is net ingeladen. Mocht er nog iets in me opkomen de komende weken kan ik het er altijd er bij doen. maxicosi nog erbij zetten en we zijn er klaar voor :)

Ja, met 32 weken de tas klaargezet, nog niet helemaal compleet, maar de belangrijkste dingen zitten erin. De rest (toilettas met inhoud ed.) is snel bij elkaar gepakt. Mocht het nu beginnen dan zal ik hem nodig hebben, over 4 weken mag ik alweer thuisbevallen.

Trouwens als je thuisbevalt, de verloskundige zal zelfs dan als de bevalling begint je partner vragen een ziekenhuistas en maxicosi klaar te zetten.

Tip: portomoneetje met klein geld zodat als het bv nacht is je je man honger krijgt hij wel dingen uit de automaat kan halen en handig met parkerkaartje...

Terug
Bovenaan