zondag 34 weken moet ik me tas al klaar leggen voor het zieken huis of nog niet iemand dat al gedaan

Ik ben vrijdag 34 weken en ik twijfel ook nog een beetje. Maar dan wel over de kleertjes. Begin april is het dan warm of koud? moet ik dan 2 sets kleertjes inpakken voor de zekerheid?
Ik denk dat ik nog even wacht en over een week of 2 inderdaad 2 sets kleertjes inpak.Natuurlijk met een jasje en een mutsje.

ik ben nu bijna 35 weken en heb hem al ff staan. maar moet nog wel wat dingen aanvullen. moet k van de week maar is gaan doen. maar dingen zoals fototoestel enzo die heb ker ook nog niet in gedaan maar moet ktoch maar is gaan doen, zou net wat voor mij zijn om dat ding thuis te laten leggen..

volgens de kraamhulp die hier is geweest voor intake moet je vanaf 35 weken alles klaar hebben staan...

Ik begrijp je twijfel over dikke kleertjes helemaal! Ik heb dikkere en dunnere kleertjes klaar liggen en een lekker warm dekentje er bij, komt goed!

hey damess jaa ik weet begod niet wat ik nou in zooen tas moet doe het is voor mij alweer 2 jaar geleden zooen beetje hahaha klink gek maar zou het niet weten ik weet dat ik voormezelf schone kleren en slippers en toilettasje moet hebben met spullen en 1 pakje voor de baby en maxicosie maar verder nog iets belangrijks .. hahah vind het zo leuk al die kleine dingentjes nog nog 6 weekies te gaan gaat ineens zo hard allemaal lekker aant genieten nog zolang ze er nog in zit :D:Dxxx

Heb wat tijd over ik zal even een beginnetje maken,
De ziekehuistas:

Voor jezelf:
Toiletspullen
2 pyama's
(badjas)
3 setjes ondergoed
2 paar warme sokken
pantoffels
ruim(big)shirt voor de bevalling
schone kleding voor de terugreis (beste kleren die je aan het begin van je zwangerschap aan kon want je bent niet gelijk plat)
Ook al mag je vaak dezelfde dag nog naar huis, wees toch voorbereid op een overnachting.

Voor de baby:
spuugdoekjes (heb je voortaan altijd bij de hand ;)
3 rompertjes
2 setjes babykleertjes (best ook 2 maatjes zoals 50 en 56)
2 paar sokjes
2 mutsjes (gaan vaak over elkaar heen op)
1 babyjasje
omslagdekentje (voor de terugreis)
maxicosi
zwangerschapskaart
inschrijfbewijs voor de kraamzorg

Voor je partner:
iets om te doen/lezen/puzzelen tijdens de bevalling
gsm+oplader
fototoestel+videocamera (+extra oplader of batterijen)
muntjes voor de ziekenhuisrolstoel (en wat kleingeld voor de snoepautomaat bij elkaar toch wel 2-5 euro aan kleingeld)

Een vuilniszak in de auto om op te zitten als je richting het ziekenhuis rijd is ook handig.

mn tas klaar zetten... nee heb ik nog niet gedaan hihihi

eerst maar de baby kamer afmaken (meubels erin), kleertjes wassen, verzorgingsspullen kopen, mn kraampakket moet ik nog ophalen, moet nog een box kopen en dan pas ga ik mn tas in orde maken.
oei als ik dit zo lees mag ik wel op gaan schieten whahahaha
ach, ik ben woensdag pas 34 weken :D

liefs, do

Terug
Bovenaan