Zondag me NOD maar heb vermoeden dat het nu toch echt raak is!!

A

Anoniem

Guest
Hallooooooo

Ik dacht ik kom hier ook weer even buurten. Het is hier namelijk goed besmet met het zwangervirus....misschien krijg ik er ook wat van mee!!

Ik heb al sinds vorige week last van me onderrug en zij....me onderbuik aan de rechterkan en linkerkant soms bij de liezen trekkende pijn....Ik heb als ik op sta is het net of het te snel gaat want het voelt dan net in me liezen of het uitgerekt is....Ik heb wel wat last gehad van ongi krampjes....sá vonds ben ik steeds misselijk...krijg haast geen hap door me keel....heb het steeds warm en sá vonds koud!! Me onderbuik word harder en stevger....en ik groei ineen....en ik heb sinds gister echt last van me tepels!! Je kan er niet naar wijzen of aanraken want ze zijn heel gevoelig! DAt heb ik nog nooit gehad haaha.....en ik ben ontiegelijk moe steeds, s'middag zak ik echt in als pudding wanr dan heb ik me dag wel weer gehad!!

Ik moet afwachten want zondag is me NOD. Ik hoop dat ik het allemaal goed voel en dat ie zondag mooi weg blijft!! Dan kan ik volgende week mooi een test doen!! Ik heb ze al in huis voor de zekerheid!! Dus wie weet!! Herkent iemand van de zwangere hier wat van me symptonen???

Voor de zwangere vrouwen GEFELICITEERD!! En hopelijk mag ik me zondag bij jullie voegen!!

Groetjes yourminesweetheart (zoontje van 16maanden en misschien 2e???)

Hallo,

ik ben niet zwanger (voor zover ik weet), maar ik reageer omdat ik een klein beetje hetzelfde heb als jij. Ik heb sinds 3 dagen wat gerommel en steekjes in mijn buik, als ik opsta of me uitrek op bed dan voel je dat op een plek in je buik, net of je ook niet echt verder kan omdat je het dan oprekt ofzo. en ik kan 's ochtends echt niet wakker worden en ben heel de dag lam. nergens zin in. ben 2 dagen wat raar in mijn maag geweest. ik heb 28 april mijn NOD. ik weet niet of dat ik zo snel al "kwaaltjes"   kan hebben, maar mijn gevoel zegt me dat het nu wel eens raak zou kunnen zijn, maar ik durf het niet te geloven.

Ik hoop voor je dat het raak is.
Gelukkig mag jij al bijna testen.
Veel succes.

Groetjes Mejon 24 jaar (ronde 5 1ste kindje)

Hoi hoi

Dat heb ik dus ook. Ik hoef maar op te staan uit de stoel of wat ook maar, en het voelt net of de boel verrekt vanonderen. Het doet dan even zeer bij de liezen net of ze uitrekken! Ik denk dat je nu wel al wat kan voelen want jou nod is anders volgende week he...de een voelt het sneller dan de ander!!

Ik ben blij dat ik zondag meer weet ik hoef nog maar 3 daagjes!!

Ik duim voor je!!

groetjes yourminesweetheart moeder van zoontje 16maanden en misschien 2e??

Ja, wel heel spannend hoor. ik heb ook soms een "zwaar" gevoel in mijn buik. Weet niet goed hoe ik het anders moet omschrijven. ik weet ook niet of ik het me allemaal aanpraat, maar als ik jou verhaal lees dan herken ik daar wel dingen in. ach, er zit niks op dan afwachten. Laat maar wel even weten of je een positieve test hebt.

Ik zal voor je duimen

Mejon, 24 jaar (ronde 5 1ste kindje)

Is goed! ALs ik zondag niet me ongi heb en ik ga testen dan laat ik je uiteraard horen wat de uitslag is!!

Ik duim ook voor jou!!

groetjes yourminesweetheart

Hoi!

Ik had ook al een dikke week voor mijn NOD het hele zware vermoeden dat het wel eens raak kon zijn.
Ik had pijnlijke bovenbenen en onderrug en constant het ongi-gevoel.
"Iets" in me zei dat het raak was....
en inderdaad! Op mijn NOD getest en dikke vette streep!
Ik ben nu 5 wkn en 1 dag en nog steeds doet mijn onderrug pijn.
De bovenbenen niet meer, maar daarvoor mijn borsten!!!
Die doen echt pijn en zijn al aan het groeien!!! Man blij...hahahaha.

Succes en ik zal voor je duimen!!

Groetjes,
Dyonne

Hoi dyonne

Dat is dus ook iets wat ik herken, pijn in de bovenbenen....dat heb ik ook heel vaak zo'n zeurderig gevoel!! Ik heb nu ook als ik opsta dan is het soms net of ik te snel opsta want ik voel het dan even trekken in me liezen of net boven de liezen (heb jij dat ook) verder doen me tepels echt zo zeer!! Dat is me nog nooit gebeurd in me leven hahaha.....zelfs bij de eerste niet! Mijn onderbuik is een beetje hardachtig....voelt wat gek!! me rug valt eigenlijk wel mee daar heb ik niet zo last van. Wel eens van me zij of even een soort ongi gevoel....Ik moet nog 2 dagen wachten en dan is me NOD zondag dus!!

Ik hoop echt dat ie weg blijft!! Ik laat het jullie natuurlijk weten!!

En nog GEFELICITEERD Dyonne geniet er maar lekker van!!
Hopelijk mag ik me zondag bij je voegen!!

groetjes yourminesweetheart moeder zoontje 16 maanden en 2e???

Hoi yourminesweathart,

Ik vind erg spannend voor je hoor. En ik zal hard voor je duimen.
heb zelf ook een zoontje van 16mnd en nu zwanger van kruimeltje 5wk+1 dus erg spannend weer.

Ps. Loopt jou zoontje al ??? Die van mij nog niet, kruipt en staat nu regelmatig los dus lopen zal wel niet meer lang duren. En hij is een echte boef hahaha.

Succes en ik hoop je vlug op December forum te zien.

Liefs van mij, zoontje 16 mnd en kruimeltje 5wk+1.

Terug
Bovenaan