Zondag me NOD maar heb vermoeden dat het nu toch echt raak is!!

Hoi muizebeest

haha nee me zoontje kruipt en staat wel, en af en toe stappen als ie het zelf niet door heeft. Hij loopt wel overal bij langs maar los lopen hoo maar!! Ik hoop dat het snel komt want hij word aardig zwaar en als ik wel zwanger ben word het ook nog eens zwaar tillen hahaha......ik heb nu al als ik opsta uit een stoel of van de bank dat ik het in de liezen voel. Net of ik me even uitrek ofzo....heb jij daar ook last van??? en voel je ook wat aan je onderbuik of is die nog gewoon zacht??
groetjes mama van zoontje 16maanden en misschien 2e??

bedankt voor het duimen en ik laat het jullie natuurlijk wel weten!

Hi hi

Ik ben nu al geneigd om morgen een test te doen...ik lees heel veel dat iemand al een test doet een dag voor de NOD...op zich lijkt me dat ook wel wat! Maar ik durf het niet...ik had bij de eerste ook maar een heel licht streepje met 6 weken en ik zal nu nog maar 4 weken zijn mocht het zo wezen. Het zegt natuurlijk niks want iedere zwangerschap is anders. Maar ik denk toch dat ik maar wacht tot zondag! Dat ene dagje....dan weet ik iniedergeval dat ik de test niet met zin heb verknoeid als ie nog niks aangeeft!

Ik hoop echt dat het raak is!!
En ik duim natuurlijk voor iedereen die bezig is!!

groetjesss

Ik duim ook voor je! Ik herken wel wat symptomen, maar mijn test was vanmorgen negatief. Maar goed, te vroeg getest natuurlijk, dus tsja dat wordt weer wachten.
Ik hoop dat je het op kunt brengen om nog even te wachten, want als hij negatief uitpakt weet je eigenlijk nog niks en toch krijg je dan een teleurstelling.
Succes.
Groetjes V.

Hoi hoi

Nou ik heb me vanmorgen ingehouden en maar geen test gedaan!! Ik dacht nee wacht maar mooi tot morgen wat de dag brengt! Blijft me NOD idd weg zondag dan doe ik maandag een test!! Ik heb toch wat in voorraad dus er kan wel een af!! Ik heb nu wel krampjes in me buik, kan ongi wezen kan zwanger wezen of kan zenuwen wezen hahaha...ik hoop dat deze dag snel overgaat!!

Jullie horen van mij en ik duim ook voor jullie!!
groetjesss

Hallo,

Ik kon me ook niet inhouden, vanmorgen getest.....geen streep....morgen NOD. Ik heb wel (net als hierboven word beschreven) al een paar dagen een beetje ongi gevoel....en pijn onderin m'n rug. Ik heb echt het gevoel dat het anders is als anders, maar misschien maak ik mezelf wel gek.
Ik moet gewoon een paar dagen wachten en dan opnieuw testen. Ik zie wel dat er een heleboel zijn met NOD zondag. Veel succes allemaal!!!!
Liefs KL (ronde 6 na miskraam)

Ik hoop voor je dat het raak is! Heeeeeeeeeeeeeeel veel succes maandag!

Groetjes, Tessje.

Terug
Bovenaan