Zonder kleine op vakantie

Hallo,

Ik ga volgende week met mijn werk 5 dagen skien. Nu heb ik dar wel heel erg veel zin in, maar ik vind het ook doodeng zonder mijn kleine ventje. Ik heb ooit 1 nachtje ergens andes geslapen zonder hem, maar nog nooit zo lang en zo ver weg.

Hebben jullie dit al eens gedaan en hoe is dat bevallen??

Gr. Natasja van Jamie

Ik ben wel eens een nachtje zonder hem geweest en afgelopen voorjaar zijn mijn man en ik 6 dagen naar Las vegas geweest. Het is moeilijk maar ook wel eens lekker om weer helemaal jezelf te zijn en niet mama. Maar ik heb toch het liefst die kleine dicht bij.   afgelopen weekend waren mijn man en ik een avondje uit maar ipv die nkleine lekker bij opa en oma te laten slapen hebben we hem toch opgehaald.   veel plezier in elk geval

Ik kan me voorstellen dat je het even moeilijk vindt, het wordt ook enorm bepaald door wat je bent gewend en hoe makkelijk je zonder je kleine kan. Ik ben niet anders gewend, Ivar is regelmatig een nachtje bij opa & oma omdat het net even handig uitkomt. Maar ik heb er sowieso niet zoveel moeite mee, ik vind het heerlijk om dingen voor mezelf te doen. En als ik dan hem weer ophaal, ben ik des te blijer dat hij er weer is!!

Veel plezier op je vakantie!

Liefs Jenneke

Ohhh het lijkt me echt vreselijk. 1 nachtje vind ik altijd zooooo lang duren. Het is wel lekker op zn tijd, maar als de nacht om is wil ik hem weer snel halen. En dan kom je binnen en wil hij helemaal nog niet mee haha.

Wij gaan dus gewoon lekker met zn alle op vakantie.

Maar toch veel plezier!

Mijn situatie brengt met zich mee dat ik de kids regelmatig 'kwijt' ben!! Om precies te zijn,  iedere woensdagmiddag/avond en nacht en om het weekend van  vrijdagavond tot zondagavond.  In het begin vond ik het ook vreselijk, maar alles went (behalve een vent, hahahahahahaha!!)   Nee zonder gekheid, zoals Jenneke ook al schrijft is het ook wel eens lekker om even je eigen ding te doen zonder mama te hoeven zijn, dus kan ik er maar beter het positieve van inzien. Ik ben de afgelopen zomer 10 dagen alleen naar Malgrat in Spanje op vakantie geweest. Ik heb dat bewust gedaan, omdat de kindjes sowieso al in die tijd bij hun vader zouden zijn en ik wilde voorkomen dat ik de hele dag zat te denken wat ze nu weer aan het doen waren en ze daardoor verselijk zou gaan missen. Het was lang en ik heb ze echt wel gemist, maar het weerzien  was wel  weer heel fijn! Ik heb in de tussentijd mjn batterij weer even flink kunnen opladen en dat is voor iedereen nodig op zijn tijd, niet alleen voor alleenstaande mama's!!  Het is me ontzettend goed bevallen om even weg te zijn en geen verantwoordelijkheden te voelen en ik denk dat er zeker een herhaling zal komen!!

Houd je gewoon voor dat hij in goede handen is en geniet gewoon van die paar dagen! Je zult zien dat je er met een goed gevoel op terugkijkt!

Groetjes Fonske

Hoi Natasja

Heerlijk vooruitzicht, skieen! Maar dat missen van je kleine man he......

Hier een mama die er regelmatig zonder kids op uit gaat. Máár dan moet ik er wel bijzeggen dat dat eigenlijk altijd samen met mijn man is en dat bevalt ons prima. We zijn de afgelopen jaren een paar keer een (lang) weekend zonder de kinderen weggeweest en afgelopen september zijn we een hele week met z'n tweetjes in Zuid Spanje geweest zonder de kids. Ik mis ze dan wel, maar vind het ook heerlijk om weer even alle tijd voor elkaar te hebben. En ik ben ook weer supergelukkig als ik weer thuis kom en bij m'n kindjes ben.

Wat jij gaat doen is natuurlijk anders, je gaat zonder man én zonder kind en dat zou mij dan weer minder lijken eigenlijk.... Als wij samen weg zijn, kunnen we natuurlijk eindeloos over de kindjes opscheppen en praten en dat doe je met anderen natuurlijk niet zo snel haha. En we hebben dan écht tijd voor elkaar.

Vorig jaar ben ik wel een weekendje met een vriendin weggeweest (2 nachten) en toen was ik ook weer heel blij dat ik thuis was, hoe gezellig het ook was.

Maar goed, jij gaat lekker skieen, je mannetje is in de beste handen, je belt gewoon elke dag even en als je dan thuis komt ben je extraextraextra blij met 'm!

Veel plezier!
Susan

Ik ben ook niet zonder de kids weg geweest maar ik denk dat ik binnenkort wel een keer weekendje ga boeken (nou 1 overnachting denk ik) even alleen met jurgen weg.

Je gaat vast genieten en denk er maar aan hoe blij je bent als je weer terug bent.
Liefs sandra

Terug
Bovenaan