Zonder kleine op vakantie

Soms gaat Enzo een nachtje logeren en in september zijn we een paar dagen weggeweest zonder hem. "t was doodeng maar toen ik belde hoe het met hem was, toen hoorde in dat Enzo het helemaal naar zijn zin had. Het stelde me echt gerust.
Uiteraard mis ik hem maar het is echt ff lekker om mama-af te zijn. Het was ook weer super-ouderwets met mijn manlief, echt super was het.

Ik weet hoe je je voelt maar jij maakt je er drukker om als je kleine mannetje.
Als je hem duidelijk van te voren vertelt dat hij gaat logeren, dan snapt hij het wel.

Heeeeeeeeel veel sterkte

liefs
di silva

Dat  is spannend. Zeker als je nog nooit een nachtje zonder Jamie bent geweest. Gewoon lekker gaan genieten, bellen om te horen hoe het is (doet altijd goed) en niet teveel piekeren want dan duurt het veeeel langer. En Jamie is toch bij je vriend/man? Moet goed gaan, toch?

Groetjes,
Nelly.

Ja hier ook ouders die al meerdere keren op pad zijn geweest zonder de kids.

Maar eerlijkheidshalve moet ik zeggen; het eerste jaar van Isa sleepte wij haar overal mee naartoe. En soms vond zij het niet leuk en wij wel en ja dan heb je een dilemma. Nou niet dus Hup kinders bij opa en oma laten verwennen en papa gaat dan mama ver... nou ja je snapt wel dat pa en moe samen weg zijn zij heerlijk gaan SLAPEN!!!!! hahaha

maar in 2007 zijn wij een weekje naar Tunesië geweest en dat was subliem! Echt nodig was het ook wel want ik liep op mijn tandvlees en zag weinig plezier meer maar je bent ook nog partners van elkaar en dat is wel belangrijk om in te investeren. Dat kan ook nog op andere manieren maar voor ons werkt dit erg goed.

Liefs Renske

Natuurlijk zal je hem missen, maar als hij thuis blijft bij zijn papa komt het toch allemaal wel goed?! Ik ben wel eens een lang weekend naar Rome geweest met mijn zus en onze kids bleven thuis bij de papa's. Ik vond het een geruststellend idee dat mijn mannen samen thuis waren en belde af en toe en hoorde dan ook dat het prima ging. Ik miste ze wel maar heb ook een erg leuk weekend weg gehad en we gaan het ongetwijfeld nog eens doen.
Veel plezier in de sneeuw!
Groetjes Laura

Hai hai, wij zijn in oktober voor het eerst een lang weekend met vrienden weg geweest zonder Jente. We gaan altijd met Jente maar die vriendin is ook zwanger dus we hadden het idee om nog 1 keer zonder kinderen te gaan en volgend jaar met 2 kinderen!

Ik heb het soms best een beetje moeilijk gehad maar het scheelt dat je zelf iets leuks aan het doen bent. Je vergeet het dan weer even. Ik heb met opzet ook niet veel  gebeld maar een sms gestuurd en mijn schoonouders stuurde dan een sms terug.
Zo kon ik hem nooit perongeluk horen huilen ofzo want dan was ik gebroken denk ik.
Verder hebben wij 4 heerlijke dagen gehad en het was ook heerlijk hem weer op te halen.
Probeer er lekker van te genieten en wat mij hielp was om mezelf soms even streng toe te spreken als ik even een rot gevoel kreeg. Ik wist dat mijn manneke het prima kon redden die paar dagen en dat ik best lekker mocht genieten.

Groetjes Fennie en Jente

Terug
Bovenaan