zonder mij erbij

jullie moeten er maar zonder mij een gezellig forumpje van maken.

vanmorgen een flinke klodder bloed gevonden in de wcpot.
dus geen zwangerschap voor mij.. geen babytje in 2008.

hoe moet ik dit nu weer een plekje geven???

hai Carine

jeetje war verschrikkelijk!!!!!!!!!!!

heb je de vk al gebeld??

Ik wens je veel sterkte en idd moeilijk om het een plekje te geven!

Succes en heel veel sterkte

Brenda

Ahhh carina wat vreselijk,weet ook nie zo goed te reageren hierop.
Hoop dat je het verwerkt met man/vriend en klaar maken voor poging....?Anders afspraak met HA maken?

Groetjes Franny

Sterkte ermee

Heej meid
Niet meteen van het ergste uitgaan. Er zijn veel vrouwen die bloed verliezen tijdens de zwangerschap. Zou de VK bellen om te laten controleren of het echt mis is.

Bloedverlies

Het is normaal dat je in het begin van de zwangerschap een beetje bloedverlies hebt, dit komt voor bij 50% van de zwangerschappen. De baarmoedermond en vagina zijn in de zwangerschap heel rijk doorbloed, er hoeft maar iets te gebeuren en er knapt een vaatje. Dit kan zijn na vrijen, na harde ontlasting, of zomaar. Dit kan GEEN kwaad. Ook later in de zwangerschap kun je een beetje bloedverlies hebben als gevolg hiervan.
Rose slijm; door de zwangerschap heb je meer slijmverlies dan anders, een klein beetje bloed kan dit slijm rose kleuren. Kan geen kwaad.
Bruinige afscheiding; oud bloed, in de baarmoeder(mond) kan zich wat oud bloed verzameld hebben, meestal neemt het lichaam dit vanzelf op, maar soms wordt het gewoon afgestoten,dit zie je als bruinige afscheiding. Kan geen kwaad.
Helderrood bloed: er kan een vaatje geknapt zijn (het kan ook van een aambei komen!) een klein beetje helderrood bloedverlies kan geen kwaad.

Hoi hoi
Ik heb in januari ook hetzelfde mee gemaakt.
Ik was ook echt over de zeik!
Kreeg spontaan huilbuien als ik eraan dacht.
Maar er is goede kans dat je een 2008 moeder wordt hoor, ik ben nu namelijk alweer zwanger.
Het is nog pril,net 5 weekjes,dus ben erg voorzichtig met blij zijn.
Maar ik had wel zo iets van,dan zal het wel voor een reden zij geweest.
Mischien niet goed ontwikkeld en dat wil je ook niet.
Suc6 met je verdriet en ik hoop dat het snel weer raak is meissie!
Zal voor je duimen

Beste Carina,

Wat een *****nieuws voor je!!
Toch hoop ik voor je op een (uiteindelijke) happy-ending!
Zorg goed voor jezelf!

Ik wens je al het goede toe.

Groetjes Miriam

Terug
Bovenaan