zonder mij erbij

Lieve Carina,

Ik las je bericht. Wat erg dat het zo gelopen is, Heel veel sterkte de komende tijd. En maar hopen dat je snel weer zwanger bent. Dit kindje was er niet klaar voor.

Groetjes

Beste Carina,

Wat ontzettend naar voor je. UIt je eerdere berichten lees ik dat dit je derde miskraam is, kort achter elkaar.. Veel sterkte en ook alle geluk van de wereld toegewenst!

Groetjes,

Pluis

hoi meiden

bedankt voor de lieve berichtjes...
het klopt dat dit al de derde keer is.
zelf hopen we nu even niet op een nieuwe zwangerschap;. we gaan eerst de medische molen in.. we willen nu weleens weten hoe dit zo kan.

alks we de uitslagen van de onderzoeken hebben, dan pas besluiten we of we verder willen gaan met het proberen een kindje te krijgen. maar voor nu heb ik er even mijn buik vol (eigenlijk leeg) van.

veel plezier.. geniet van alle   kwaaltjes!
liefs Carina

Hey Carina,

Jeetje dat is even schrikken! Trek je het nog een beetje? Zal wel niet.
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen!
Ik wens jou en je vriend/man heel veel sterkte!

Liefs Bontrie

hoi bontrie

nee.. ik trek het niet. 3x in 7 maanden een miskraam moeten verwerken is eigenlijk niet te doen.

heb een afspraak voor de gyn   2 april. nu maar hopen dat deze snel wat meer kan vertellen.
tot die tijd gaan we de vruchtbare dagen maar uit de weg. ik wil even niet meer!

he carina,

wil je ook nog even sterkte wensen..... ook voor straks als de onderzoeken beginnen.
ik heb vorig jaar ook 2 keer een miskraam gehad en dat is behoorlijk heftig om mee te maken... daarna ook bij de gynecoloog geweest, maar het enige wat ze kunnen doen is bloed onderzoeken en ze vertelde ons dat daar bijna nooit iets zinnigs uitkomt, dus je moet je er niet veel van voorstellen denk ik...
Wij hebben er toen voor gekozen om maar gewoon weer verder te gaan.... maar snap ook heel goed dat je dat nu even niet meer kan....
soms is het leven niet erg eerlijk verdeeld vind ik, je leest hier zoveel verhalen over miskramen terwijl er ook zoveel meisjes door een one night stand zwanger raken en een gezond kindje krijgen....
ik ben nu ook net weer zwanger... donderdag 7 weekjes dus we blijven hopen dat het misschien deze keer goed mag gaan!

x wilma

het chromosomen onderzoek loopt al, maar er schijnt nog meer onderzocht te kunnen worden.
de gyn had het de vorige keer over een bloedstollingsprobleem, wat ze oo zouden kunnen bekijken. het fijne weet ik er ook niet van, maar 2 april is de afspraak dus ik wacht dat maar even af.

Terug
Bovenaan