Zonnebrand creme

A

Anoniem

Guest
Aangezien het de komende dagen lekker weer gaat worden moeten we onze beebs goed insmeren.
Maar welke factor gebruiken jullie en welk merk?
Ik zag net in de winkel zo gauw geen zonnebrand voor baby's.

Hey mIrjam..!

Ik heb bij de c1000 zwitsal voor girls factor 30 .!
die was 12,50 girls is gewoon toevallig omdat ie rose spuit hihi
Ook hadden ze boys dus met blauwe creme .!
Succes

hoi,

ik gebruik garnier voor de gevoelige huid, is factor 50, dinand heeft iets exceem en deze kan ie goed verdragen voor mijn dochtertje gebruik ik ook de zwitsal factor 30,

groetjes susanne

Hoi,

Wij hebben ook zwitsal factor 30 maar dan de unisex hihihi. Kunnen wij hem deze zomer ook gewoon gebruiken!

Groetjes KT

ps, we hebben 'm inmiddels al een tijdje en het is best lekker spul, smeert makkelijk uit en trekt snel in. Alleen die spuit slaat helemaal nergens op, er komt een harde straal uit!

Wij hebben ook gewoon Zwitsal factor 30. Ik heb het nog niet gebruikt dus ik weet nog niet hoe het bevalt.

Ik heb toevallig ook vorige week zonnebrandcreme van Garnier gehaald voor baby's (factor 40 geloof ik).
Die was bij het kruitvat 2 halen 1 betalen!

Ik heb net op het cb gevraagd welke zonnebrandcreme ik kan gebruiken. Yara heeft eczeem en kan dus niet tegen de normale zonnebrand. Zij zei tegen mij dat de apotheek speciale zonnebrandcreme heeft voor kindjes met eczeem. Staks maar even gaan kijken dus.

hoi hoi,

Ik heb die van het Kruidvat gekocht, speciaal voor baby's, factor 30. Al 1 x gebruikt, ruikt ook best lekker.

gr Anita

Terug
Bovenaan