Zonnebrand creme

Hallo,

Ik gebruik ook de zonnebrandspray van de kruidvat, factor 30. Ruikt lekker en is gemakkelijk omdat je hunt sprayen (vooral bij die van 2 jaar).
groetjes mama van Yoeri en Jesper

He hallo,

Voor Stijn heb ik Zwitsal factor 50 gehaald, ik heb het nu een paar keer gebruikt en ik moet zeggen best fijn spul. Werd mij geadviseerd  door de verkoopster bij de Etos.

Groetjes Carina

Ik gebruik hypo-allergene zonnemelk van No-ad. Factor 40. Gekocht bij Etos. Er staat iets van Disney op, Winnie de Pooh denk ik. Er is geen parfum toegevoegd maar het ruikt  een klein beetje  naar de zomer van vroeger met plastic badjes en bootjes.  Vindt mijn man :)  

heyhey,

Nou, flink smeren; ook als ze in de schaduw staan hoor! Enne.. niet te warm aankleden! Gister kwam er in de winkel een oppasoma en haar kleinzoon had gewoon nog een dikke wintertrui aan!! Dus eerst maar ns wat tshirtjes verkocht!! Die arme jonge had knalrode wangen van de hitte..
Maar goed; ik heb een tijdje geleden zonnemelk gekocht van Garnier, Ambre Solaire. Deze was in de aanbieding, twee voor de prijs van 1. Heb toen niet echt nagedacht of Sam hier tegen zou kunnen met z'n eczeem.. beetje dom, maar hij reageert er prima op! Vind het heerlijk als ik hem insmeer! Voor hem heb ik factor 40 Kids gekocht en voor ons gewoon een factor 15..
Raar hoor .. dat je in april al moet smeren..

Genietse van het zonnetje!
Margreet

Ik heb bij Etos hun eigen merk gekocht factot 50. Ruikt een beetje naar zwitsal, en smeert zich heerlijk uit. Dus nu smeren maar Groetjes Wendy

Zwitsal spf 50 en ook de aftersun van Zwitsal is heel fijn.Denk dat het best wel lekker is voor zon kleintje na zo'n warme dag,beetje afkoelen.
De zonnenbrand van ROC (hij is zonder parfum)is ook heel goed!

Ik heb Zwitsal factor 30. vandaag gekocht, wil ik haar onderweg insmeren...zonnebrand vergeten. Dat is slim he
De boys en gils zonnebrand van Zwitsal is trouwens pas  vanaf 3 jaar !

Groetjes mv Isabel

Terug
Bovenaan