Zonnebrandcrème

De eerste maanden moet je baby volledig uit de zon houden dus altijd in schaduw leggen, hoedje op etc. Dan hoef je geen creme te smeren. Huidje is nog veel te gevoelig voor zonlicht en dat soort creme’s. 

Je hebt factor 50 van naif voor baby’s die kan je prima smeren, maar wat al gezegd is uit de zon houden

Natuurlijk hou ik mijn baby uit de zon maar ik heb gelezen dat je in de schaduw ook moet smeren. En met wandelen is de kans dat zonlicht in de wagen komt natuurlijk groot met dit weer. Bij de drogist is nivea voor baby's factor 50 geadviseerd. Gisteren een beetje op gesmeerd maar zijn gezichtje is helemaal droog. Vooral zijn voorhoofd. 

Natuurlijk hou ik mijn baby uit de zon maar ik heb gelezen dat je in de schaduw ook moet smeren. En met wandelen is de kans dat zonlicht in de wagen komt natuurlijk groot met dit weer. Bij de drogist is nivea voor baby's factor 50 geadviseerd. Gisteren een beetje op gesmeerd maar zijn gezichtje is helemaal droog. Vooral zijn voorhoofd. 

Ook in de schaduw smeren hoor! En regelmatig smeren. Je kan als je baby niet meer buiten komt aan het einde van de dag ofzo bephanten op z'n hoofdje smeren. Helpt hier erg goed tegen droge huid. En niet elke dag met zeep wassen (mocht je dit doen) maar met alleen water kan ook prima. 
Ik heb gelezen dat je je baby het eerste jaar zoveel mogelijk uit de zon moet houden, dus niet alleen de eerste maanden. 

Terug
Bovenaan