Zonnebrandcrème

Wat de rest zegt inderdaad, je kindje uit de zon houden. Ik heb vandaag naif gekocht want ik wil haar wel beschermen tegen de zonnestralen die door het parasolletje gaan. 
Ze komt over 8,5 week te wereld!

Hey ik gebruik garnier ambre solaire baby in the shade sensetive expert factor 50. Zondrr schadelijke filters en parabeneb. 

Hey ik gebruik garnier ambre solaire baby in the shade sensetive expert factor 50. Zondrr schadelijke filters en parabeneb. 

Ons zoontje is bijna 7 weken en ik heb toevallig pas een tube zwitsal zonnecreme gekocht! Factor 30, omdat ik las dat er effectief maar heel weinig verschil zit tussen 30 en 50, en je dus net zo vaak moet smeren met allebei. Ik smeer hem voorzichtig een beetje in als we met dit mooie weer een wandeling gaan maken, of zelfs als we in de tuin onder de parasol gaan zitten. Moet zeggen dat hij nog geen droge huid heeft gekregen van de creme!

Ik zou voor een natuurlijke variant kiezen die niet alleen beschermt tegen de zon, maar ook de tere huid beschermt. Weleda heeft een fijne. In reform winkels hebben ze nog meer keuze. Zo hoef je niet bang te zijn dat de huid uitdroogd. 
Ik moet er zelf ook even achteraan, niet bedacht dat ik in de schaduw ook moet smeren ? al blijven we met dit warme weer vooral binnen. Ik kan er zelf momemteel erg slecht tegen... vast nog de nasleep van de zwangerschapshormonen. 

Ik heb die van la roche posay voor kinderen, factor 50. Maar 30 kan ook, smeert soms makkelijker. Mijn zoontje heeft een gevoelige huid en die kan er goed tegen. 

Terug
Bovenaan