Zoon 15 maanden, alleen maar drama. Toch een sprong?

Oefff klinkt als een sprong (9) ? mijn zoontje is bijna 15 maanden en was afgelopen weken ook op en aan jammerig en liet zichzelf vol drama op de grond storten ? ze zijn op zoek naar grenzen en het is belangrijk om die vast te stellen en consequent te zijn. Kiesjes kùnnen ook door komen, meestal rond 16en maanden, maar hier kwamen ze twee weekjes geleden al door. Nadat onder en boven vier tandjes door zijn, komen in de volgende volgorde meestal de eerste twee kiesjes boven door, daarna onder en daarna pas de hoektandjes en laatste kiesjes, maar ook dat kan per kindje anders zijn. Ik denk deze periode weer even door bikkelen en dan wordt het straks allemaal hopelijk weer rustiger ?
 
Tot nu toe merkte ik vrij weinig van de afgelopen sprongen en kijk ik ook bijna nooit wanneer hij in een sprong zit. Maar met dit gedrag ging ik toch eens kijken, als het volgens schema gaat zou hij al uit sprong 9 moeten zijn. Misschien is hij dan gewoon wat later met deze sprong, want het is wel typisch sprongengedrag dit.
hij begrijpt al best een tijdje alles wat ik zeg, maar sinds kort geeft hij ook kusjes, een high five of een boks. Daarnaast wordt hij zoooo boos als hij wat duidelijk probeert te maken, maar hij zegt alleen nog maar “die”, dus zie dan maar te snappen wat hij bedoelt ?
Bedankt voor jullie verhalen! Ik hoop in ieder geval dat ik weer snel mijn vrolijke mannetje terug heb!
 
Terug
Bovenaan