Zoon (7) wil alleen joggingbroeken aan

Die van mijn draagt eigenlijk alleen nog maar joggingbroeken. Gelukkig zijn ook nette joggingbroeken te koop. Het zijn geen hobbezakken die hij aan heeft. Ik maak er geen probleem van. Ik draag ook kleding dat ik lekker vind zitten. Waarom zou ik dan mijn kind als modepopje aankleden voor school puur omdat ik dat mooi vind. Vind ik een beetje de omgekeerde wereld. 
 
Ik verbaas me dat de meesten joggingbroeken niet vinden kunnen. Mijn zoontje draagt ze 7 dagen per week, sinds zijn 3e verjaardag ongeveer (vond ik toen wel makkelijk zodat hij zelf naar de wc kon). Hij is nu 5. In de zomer de korte versie van een joggingbroek. Hij zegt dat hij verwend is door de zachte stof en vindt een spijkerbroek echt niet lekker zitten. 
Soms heeft hij ze met leuke prints, maar vaak ook effen.
Ik vind het vooral belangrijk dat hij zich op zijn gemak voelt op school en zich geen zorgen hoeft te maken met spelen om zijn kleren. 
Mijn man moest altijd in pak met een stropdas naar school (zat in het buitenland op school) en is zo blij dat onze zoon dat allemaal niet hoeft. 
 
Terug
Bovenaan