Zoon 9,5 week drinkt fles 23:00 niet..

Probeer m anders eens gewoon te laten liggen? Je ziet vanzelf of hij dan gewoon doorslaapt, of dat ie ineens snachts weer komt. Als hij dan snachts weer komt, heb je de late fles er toch zo weer aan? En als je die fles laat vervallen, gaat hij op een gegeven moment het wel inhalen met zij flessen overdag. Dan kun je die gaan ophogen. Zal wrs niet meteen de eerste dag zijn, maar na n paar dagen denk ik wel. Misschien de fles van 19.00 uur dan zowiezo al wat ophogen en kijken wat hij daarvan drinkt.

Hoi 
Mijn dochter sliep met 9 weken ook om 7 uur al en heb ik nooit wakker gemaakt voor een fles en keek overdag of ze een extra fles  Wilde en de laatste en eerste fles wat opgehoogd 

Groeit ie goed? Dan zou ik het er eens op wagen en de fles laten. Misschien de laatste fles ophogen :) je merkt snel genoeg of het werkt! 

Onze zoon van 15 weken had dat ook rond de 9 weken. Amper wakker te krijgen om 23.00 en dan maar heel weinig opdrinken. En dan onrustig de nacht in.
we hebben hem gewoon laten liggen en gekeken wanneer hij wakker zou worden uit zn eigen en we zouden hem dan wel die fles geven. Meneer bleef liggen tot half 8 smorgens. Wij hebben dus die fles gelijk laten vallen. 
Hij krijgt nu dus een fles om 7.30-11.30-15.30-19.30
de eerste en de laatste 210 ml en de andere 180. Hij red het prima vraagt niet om meer en mocht hij nou toch nog in de nacht wakker worden mag hij een klein flesje van 90
overlegt met het cb en zij vinden het prima hij weegt 7kg en word altijd vrolijk wakker. Over 2 weekjes lekker  beginnen met hapjes weer een nieuwe fase.
ik zou het gewoon eens uit proberen en anders voorleggen bij het cb !

Terug
Bovenaan