<p>Ik was benieuwd voor degene die dit “probleem” kennen hoe doe hier mee omgaan! Maar zoon is in sommige dingen wat vlotter. Momenteel is hij net 6 maanden en tijgert/kruipt rond, hartstikke leuk prima. Merk ook echt dat hij begint door te krijgen hoe hij je door nep huiltjes echt in de maling probeert te nemen. nu is mijn probleem meer dat hij wilt staan. Al een poosje, eerst liet ik dit niet echt toe, maar hij kan niet eens op schoot zitten zonder dat hij er een heel gevecht van maakt om te gaan staan. ook kan hij nog niet zelfstandig zitten maar als ik dit een beetje probeer te oefenen trekt hij zich door in staan stand. Hij word per week sterker en zou in principe al aan de hand kunnen staan. Ik vind dit wel dubbel, omdat jij nog niet eens kan zitten, en ik snap dat sommig kindjes vlot zijn, maar alles draait hier nu om, rustig zitten of liggen zit er niet meer bij. Ik twijfel of ik hier wat mee moet doen door middel van een loop stoel. Hij springt trouwens ook op en neer in slaapstand, niet door zijn knieeen zakken maar echt springen. Hij tijgert ook op handen en voeten stukjes. nu weet ik wat de algemene mening is van een loopstoel dus was ik benieuwd of er iemand ervaring hiermee heeft op zo een jonge leeftijd en hoe jullie hier mee omgingen, zeker omdat hij niets anders meer wilt.</p>