Zoon vs Dochter

Haha Geert... Nou wie weet... Jongenszaadjes zijn sneller, maar gaan eerder dood, meisjeszaadjes langzamer, maar houden t langer vol..

Hier nog tot 15 juni wachten, dan hebben we de 20 wkn echo. Met 18 weken moet ik weer naar de Gyn, meestal zetten ze wel even het echo apparaat op m'n buik, ipv Doptone, dus met een btje geluk zien we t 26 mei al...
 
Zelfs mijn opa had er een hele theorie over:
had ermee te maken of er gemeenschap voor of na de ongesteldheidm was. (komt toch op het zelfde bevruchtingsmoment neer bij een regelmatige cyclus?)
Anyway, ik heb altijd het idee gehad dat ik als eerste een meid zou krijgen, vraag me niet waarom want zo veel ben ik er nooit mee bezig geweest.
Een jongen zou ik ook helemaal geweldig vinden, dus geen voorkeur, maar meer voorgevoel.... ?
Ik twijfel nog of ik het wil weten, ik weet dat mijn man het wel wilt, het maakt het inkopen ook wel een stuk makkelijker......
Ik kan je dan dus ook geen bevestiging geven..
 
Heb 3 dochters, was ongesteld op m'n 13e. Wel super snel zwanger van alle drie. De eerste dezelfde maand nog. De andere 2 binnen 3 maanden.
Nu zwanger van de vierde,door de pil heen.
Weet nog niet wat het wordt maar ga uit van een meid.
Geen echte voorkeur gehad. Mijn man wel. Hij wilde bij de eerste zwangerschap het liefst een dochter. (nu heeft hij er dus inmiddels drie!)
Weet nu niet of we een jongen moeten willen (nieuw, leuk en anders) of een meid (vertrouwd, bekend en "gaat mee met de rest")

groetjes
 
Ik hoorde vorige week ook een grappig bakerpraatje.. Gaat echter alleen op als je al een kindje hebt.
Kijk naar de kruin van je kind; zit die in het midden krijg je een kindje van het andere geslacht en zit die aan de zijkant krijg je een kindje van hetzelfde geslacht.

Ben nu steeds aan t checken en meestal klopt het, maar is natuurlijk nergens op gebaseerd... Wel leuk om te doen. De kruinvan m'n zoontje zit in t midden, dus zou het een meisje worden. Zelf denken weeën zoon... Nog even geduld en dan weten we het :)
 
Terug
Bovenaan