Zoontje 1,5 bijt alle bekers kapot, tips???

[quote quote=10608663]Wij hebben van die anti lek bekers van Nuby, niet open. Onze zoon vond was toen nog lang niet zover om uit een open beker te drinken, tenzij ik na elke maaltijd wel even wilde dweilen. Deze maken alleen troep als ze vallen en dan nog moeten zo op hun kop vallen en zijn het vaak alleen de druppels die in de dop zitten. Ze zijn wat duurder, maar heb er toen, nu ruim 2 jaar geleden 4 aangeschaft en ze doen het nog steeds. Die rietjesbekers en tuitbeker waren hier niet aan te slepen, alles ging stuk. Was er heel bang voor dat hij zo een stuk plastic doorsliktr. Deze bekers bleken ook een mooie opzet voor de open beker want hij leert wel drinken, te vergelijken als uit een open beker. Enige nadeel is wel, ze zijn niet heel ideaal om mee te nemen. Daarvoor hebben we tegenwoordig zo’n waterfles van Tefal van, knopje in en er komt een verlengstuk uit. Die kan je ook weer indrukken en dan is het weer afgesloten.[/quote]
Dankjewel! Daar ga ik naar kijken!

[quote quote=10608675]Munschkin 360 graden beker? Geen rietje maar overstap naar open beker. Hier lekt hij ook echt niet, wat je er ook mee doet.[/quote]
Dank je!

[quote quote=10608717]Wij hebben ook 5 munchkin bekers, verdeeld over 2 kids. Voor elk een kleine met melk voor bij de broodmaaltijd (ontbijt en lunch, tussendoor gaan ze gewoon in de koelkast met de overgebleven melk), en een paar grote voor water (zonder handvatten, de volgende stap als het ware). Als ze op de kop landen kan het nog wel een kliederboel worden. En zoonlief heeft er flink op gebeten (witte rand heeft veel kauwsporen) en toch doen ze het nog steeds (zoon is 4). Ik zou ze voor de volgende ook weer gebruiken. Je kunt er wel deksels voor kopen voor het meenemen, maar daar heb ik geen ervaring mee. Wij hebben ook zo’n meeneembeker van tefal/mepal, daar kunnen ze ook op bijten wat ze willen. Die vind ik wel lastiger schoon te houden.[/quote]
Dankjewel, ga ik naar kijken!
[quote quote=10608675]Munschkin 360 graden beker? Geen rietje maar overstap naar open beker. Hier lekt hij ook echt niet, wat je er ook mee doet.[/quote]
Dank je!

Terug
Bovenaan