<p>Mijn zoontje is 22 maanden.. maar heeft iemand ervaring hoe je merkt of hij te slim is.. We merken ons op dat hij echt onwijs veel snap, zo'n dieren puzzel van 9 met vis olifant neushoorn enzo kam hij feilloos in elkaar leggen.. Ik had de onderkant en de dieren op de grond en vroeg de vis, olifant, dolfijn enzo en hij gaf de juiste aan mij..</p><p>Zelfde als kleuren herkennen.. heb ik van de klei de deksels met bollen van de klei en hij legt zo de juiste kleur bij juiste kleur..</p><p>Legoblokjes stapelen zonder enige probleem.</p><p>Van liedjes de persoon herkennen als je vraagd wijs die of die eens aan zonder enige problemen.</p><p>En ga zo maar door..</p><p> </p><p>We hebben soms ook het idee omdat praten nog wel een dingetje is dat hij met zich zelf in de knoei zit. Hij is wel vrolijk maar ook zo gefrustreerd dis zijn nu vaak met de fiets weg(zelf fietsen) en veel met de honden weg dat geeft hem wel rust. En omdat het consulatiebureu niemand ontvangt kunnen we alleen telefonisch terecht dus daar hebben we ook niet zo veel aan.. vandaar dat ij me afvroeg of ouders dit herkennen</p>