Zoontje hevige koorts

Ijs kan ook nog wel eens helpen! 


lauw badje inderdaad 
 
en zetpillen blijven geven. 


ook in de gaten houden of hij geen vlekjes krijgt. Als dat gebeurd toch even de huisarts bellen 
 
Heeft hij alleen koorts of ook andere klachten? Geen oorontsteking??
Wij geven hier bij pijn of koorts nurofen. Hebben we op aanraden van de huisarts toen ons mannetje met 6 maanden ineens hoge koorts had. Kun je gewoon bij de supermarkt halen, maar ik heb het idee dat dit beter dan een zetpil werkt bij ons ventje. Er zit een smaakje aan en hij vindt het nog steeds reuze interessant als hij het krijgt.
Beterschap!
 
Zou het de zesde ziekte kunnen zijn? Mijn zoontje heeft het net gehad. 5 dagen hoge koorts, voor gevoel zonder focus. Na 5e dag, vlekjes en 2 dagen later niets meer aan de hand.
 
Nou vandaag ging het allemaal al weer goed gelulkig. Geen koorts meer maar wel nog moeilijk doen met eten.
Gisterochtend haalde ik hem uit bed en had hij ineens opgedroogd bloed op zn lippen. Zag er zo sneu uit! Geen idee hoe, maar denk door het uitdrogen ofzo? Had verder nergens last van. Gisteravond wat bloed op de tandenborstel bij het poetsen.
vandaag zag ik wel wat vlekjes inderdaad op zijn buikje dus wie weet is het inderdeed de zesde ziekte icm kiezen. Maar gelukkig gaat het weer stukken beter en hebben we geen huisarts hoeven bellen.
dank jullie voor het meedenken en hoop dat andere ouders hier later ook wat aan hebben :)
 
Terug
Bovenaan