Zoontje van 4 maanden en wéér zwanger! Pffffffffff

Hallo allemaal,

Leuk zoveel reacties te ontvangen van jullie. Zowel positieve als adviserende. Wij zijn er erg blij mee, maar zien ook inderdaad wel wat beren en leeuwen op de weg. Het leukste voordeel vind ik dat die kleintjes straks de beste vriendjes zullen zijn, en daar heb je zelf ook weer voordeel van. Want alleen is ook maar alleen, en nu hebben ze altijd iemand om mee te spelen. En ja, het zal best heftig zijn tijdens mijn zwangerschap en de eerste jaartjes daarna, maar daar vind je je weg ook wel weer in. Nu werk ik nog 3 dagen in de week, maar dat zie ik straks wel als een obstakel. Zeker als ze nog zo klein zijn. Maar om nu helemaal niet meer te werken, dan vereenzaam je ook, en kun je nergens anders meer over praten als over luiers... :)  Vind ik hoor, mensen die er voor kiezen om ft moeder te zijn, prima! Maar daar moeten we nog eens goed over nadenken.

Nou, iedereen veel succes met de zwangerschappen, en tot horens!

Saskia

hoi Saskia,
Hoever ben je nu dan?
Ben benieuwd..
Ik had ook ooit een collega die zwanger terug kwam van zwangerschapsverlof...
Helaas had ze een zware, en uiteindelijk traumatische  zwangerschap.
Voor je lichaam ook best zwaar denk ik?
Ik vind het wel leuk dat jullie er zo blij mee zijn, een mooie verrassing!!
ik wens je een geweldige tijd toe!
Groet R

Hoi Saskia,

Hoe gaat het nu met je??
Jij hebt waar ik van droom hehe... Mijn zoontje is 1juni 2006 geboren. Ik zou heel graag nu alweer voor een 2de gaan. Ik wil er ook niet teveel verschil tussen hebben om de hierboven genoemde redenen.
Helaas zit ik met knieklachten, waardoor we enorm twijfelen. Mijn pilstrip is afgelopen en willen nu de keuze maken om er dan toch maar gelijk mee te stoppen.
Ik zit ook te twijfelen over het aantal uren dat ik dan terug ga werken. Het liefst wil ik Full time bij me kids zijn, maar dat is financieel niet mogelijk. Dus ik zal moeten blijven werken.
Ik wil je heel veel geluk toewensen en  lekker genieten van je kleine mannetje en je zwangerschap.

groetjes (een klein beetje jaloerse) Larissa

jEUMIG HE Over vruchtbaar gesproken. Ik kan me voorstellen dat je even moest slikken maar het is toch geweldig en er zitten ook zeker voordelen aan. Die kun je hierboven ook lezen.
Meid gefeliciteerd

Hoe ver ben ik nu?

Dat is een hele goeie vraag. Ik ben sinds mijn bevalling nooit meer ongesteld geweest, dus heb geen idee!
Over 2 weken moet ik naar de gyneacoloog, dus dan zal ik het weten. Gek hoor.
Maar ik begin steeds meer eraan te wennen, en heb het al tegen wat meer mensen gezegd, dus dan begint het meer te leven en dat is wel weer leuk.

Nou, tot horens dan maar weer!

Groetjes, Saskia

Terug
Bovenaan