<p>Mijn zoon is bijna 12 weken, vanaf week 2 had ik het idee dat mijn zoon verborgen reflux heeft. Nu al weken geprobeerd met johannesbroodpitmeel en medicijnen van de huisarts, maar om nou te zeggen dat het echt lekker gaat...?</p><p>Hij drinkt de fles meestal onrustig, boert heel hard en veel, slikt veel en doet dan zijn tong vaak naar buiten heen en weer, heeft wel 6 keer per dag de hik, veel (vrij dunne) ontlasting, hoest geregeld, overstrekt vaak en ik hoor in zijn slaap zijn maag rommelen, waar hij soms van huilt en dan een paar winden laat.</p><p>Ik vraag me af of ik hier nu iets mee moet of dat dit echt bij reflux hoort, de arts op het c.b. zei dat maar heel weinig kinderen écht koemelkallergie hebben. Maar het zit me niet helemaal lekker, omdat ik op mijn werk op het kinderdagverblijf al deze symptomen bij elkaar eigenlijk nooit zo zie. Ik twijfel om zelf pepti aan te schaffen om te kijken of dat misschien helpt en aan de hand daarvan naar de huisarts te gaan. Is dit herkenbaar voor iemand? En wat zouden jullie doen?</p><p>Groetjes van een onzekere mama!</p>