zooo misselijk en moe

Ik ben ook behoorlijk misselijk en heel moe. Tegen de misselijkheid heb ik van die bandjes tegen reisziekte, die helpen goed en daarnaast drink ik gemberthee en ook dat helpt! Als het niet beter wordt, zou ik inderdaad even langs de huisarts gaan.
De vermoeidheid is vreselijk, ik slaap veel en hang verder op de bank. Ik kan me voorstellen dat het voor jou nog lastiger is met 2 kleintjes.
Sterkte

bij mij gaat t weer wat beter...vorige week een hele vermoeiende week gehad...had ook nog een verkoudheid erbij...en moe,...en koud...en hangerig...en ik dacht nou...schiet mij maar lek!

maar...zowaar...ik knap weer wat op en zie ook weer wat helderder uit mijn ogen;-)

en nu gewoon doen wat je kan...stap voor stap...niet te gek gelijk...haha

sterkte meid....!

bij de 2 vorige helemaal geen last gehad, hoop dat het minder word want volgnede week 6 weken lang fultime opleiding pphhff en daar mogen ze het nog niet weten..

Gister hele slechte dag gehad vandaag gaat het beter eet gewoon elk uur een crackertje zodat er altijd een beetje in me maag zit.

en een super vent die alles van me overneemt das ook een geluk, kids vragen mama ben je ziek???

Ja mama is wat grieperig, nu nog te vroeg om ze het te vertellen hihih

Vooral balen als ze t niet weten...
Voor mij was dat juist de reden om het wel te vertellen...ik ben de ziektewet ingegaan omdat ik me letterlijk kotsberoerd voelde..maarjah...dat hou je ook nie twee weken vol...
Daarom besloten om toen te vertellen wat er gaande was...en sindsdien ook nog nie teruggeweest op de zaak...

Terug
Bovenaan