ZOOO SPANNEND

Jaaa, was super, mooi kloppend hartje en een goede lengte! Ben helemaal tevreden.

@ laantje, ik merk zeker wel verschil, bij allebei mn miskramen heb ik extreme last gehad van zwangerschapsmisselijkheid, nu heb ik daar helemaal geen last van en loopt de zwangerschap eigenlijk net als bij die van mn zoontje, wat ook wel wat meer vertrouwen geeft!!

Merk jij het verschil in zwangerschappen??

Liefs Jen

hey knutseljuf!!

wat fijn te horen dat alles goed was!!
dan kan je nu pas echt gaan genieten van je zwangerschap!
ik mag dinsdag voor mn eerste echo, ben dan 7 wk en 5 dagen. ik mag ook eerder omdat ik in januari n miskraam heb gehad met 6 a 7 week.
vind t ook zo spannend!!

mijn zwangerschap is ook heel anders dan de vorige, vorige x had ik alleen een superslecht humeur en iets gevoelige borsten.... nu ben ik elke dag misselijk, mn borsten zijn al n cupmaat gegroeid en mn gevoel zegt nu dat t wel goed zit.
vorige x kon ik maar niet echt blij zijn met de zwangerschap en nu wil ik t iedereeen wel vertellen!!

we wachten t maar af... t is nog laaaaang geen dinsdag!

liefs

Hey knutseljuf,

Super dat alles goed is joh. Zal wel een hele opluchting zijn. Ik mag over anderhalve week. Ben ook erg zenuwachtig omdat ik vorige week een operatie heb gehad. Dus hoop echt dat ik het hartje te horen krijg.
Verder wil ik natuurlijk iedereen succes wensen met de echo en de tijd die we erop moeten wachten. Kan zeggen dat ik ga duimen, maar waarschijnlijk vergeet ik dit. (ook een heerlijk kwaaltje) vergeet tegenwoordig alles. Wist laatst niet eens te vertellen hoe die dingen op de muur heette (tegels)
Maar ik duim nu al voor jullie hoor.

Liefs Noor

Terug
Bovenaan