zooo warm..(ongeacht het weer)

A

Anoniem

Guest
Is dit herkenbaar?
Gewoon normale dag, relaxed opstaan, ontbijtje, forummen in nachthemd en dan ineens... het zweet breekt je aan alle kanten uit (alsof ik ineens koorts heb of de overgang ofzo) en loopt haast in straaltjes langs mijn gezicht...zoooo warm.. gaat ook niet snel weg.

Is dit herkenbaar?
ben trouwens 26 weken zwanger....
 
owja..heb al getest of ik koorts heb op die momenten (want zo voelt het echt alsof ik ziek ben) maar heb mijn temp van 36,3 dus dat is niet helemaal het geval
 
Dat zijn gewoon lekker de hormoontjes die opspelen.'t Vrouwen lichaam zit toch maar lekker ''raar'' inelkaar....Ik ken dat gevoel vooral tijdens mn periodes, of BV tijd, in de zwangerschap gelukkig stuk minder. Soms denk ik, wat moet dat worden als de overgang komt ;)
 
ik vind het verschrikkelijk... kan om de haverklap schone kleren aan en de wasmachine draait overuren...en daarbij voelt het gewoon niet goed...alsof ik hoge koorts heb zeg maar..
maar goed..niets aan te doen
 
Herkenbaar. Had het ook heel snel en ik was in de winter zwanger. Dus iedere keer verwarming naar beneden en die stond maar op 19 graden. En met die poetsdrang er straks bij...... Sterkte ermee.
 
Ook hier herkenbaar. Bij mij gaat het gepaard met hartkloppingen en opeens super moe zijn. Hoort blijkbaar bij de laatste weekjes. Jij hebt nog een tijdje te gaan.
Het is normaal, maar als je het prettiger vind, moet je het even bespreken met de VK.

liefs
 
Hoi,
Ik had het ook tijdens mijn vorige zwangerschap. Vooral de laatste weken van mijn zwangerschap en de eerste weken na de bevalling. Vooral 's nachts had ik er veel last van. Heel irritant is het he!
Maar zover ik weet komt het gewoon door je hormonen. Net zoals dat je het kan hebben als je in de overgang zit.
Sterkte er mee!
Liefs,
Mar
 
heel herkenbaar.
het zweet wat uitbreekt, hele warme handen, op dat moment mag het van mij wel ijsblokjes regenen bewijze van. is echt niet leuk meer.
als we in de auto zitten zet ik de airco aan, en mijn man zet dan zijn stoelverwarming aan, omdat hij het koud heeft.
 
Terug
Bovenaan