zooo warm..(ongeacht het weer)

Mijn man (absoluut geen koukleum) had ook eerder deze weken een wat dikkere sweater aangedaan met al die regen koelde het af was 16 graden buiten ofzo.. Zit ik in huis te zweten in mijn tshirtje...
In bed al weken alleen een lakentje.. En mijn man trekt de deken over......
 
Heel herkenbaar!
Heerlijk hè die hormonen. Normaal ben ik een koukleum en zit ik met een dekentje en trui aan op de bank(niet in de zomer hoor) en zit mn vriend in een t-shirtje. Maar nu zit ik in een hemdje te puffen en hij heeft nergens last van.
En ik heb het heel erg s'ochtends na het douchen....heb je je net afgedroogd loop het alweer in straaltje langs mn lichaam. Ben nu 27.5 weken dus heb ook nog ffies te gaan!
 
heb ik ook...meest vervelende vind ik de 'klotsoksels'...word ik helemaal gek van, als ik schone kleren aan heb zijn mn oksels na vijf minuten kletsnat.. (ruikt verder niet). Echt geen enkele deo helpt, ook geen 'dry'spray want daar krijg ik een zweterige bovenlip en zweethanden van..) Kan alleen nog maar zwart dragen, anders loop ik steeds met kringen onder mn armen, schaam me dood..
Sterkte ermee!
x mvtwee
 
Heb ik ook erg veel last van! Benn nu 29wkn. Heb soms wel zin om in bikini rond te huppelen overal, al weet ik niet zeker of dat wel zal helpen hoor :( raket ijsjes helpen een beetje.. Of rusig liggen met de tuindeuren en ramen open.. Hoe koud het ook is, als het niet waait in huis word ik gek bij zo'n "aanval"...
 
Terug
Bovenaan