Mijn kleine meisje (7,5 maand) is zooo ziek. Donderdag is het begonnen, koorts en weinig willen drinken. Vrijdagavond weer koorts en ook overgeven. Zaterdagmiddag weer overgegeven dus de huisartsenpost maar gebeld. Daar bleek dat ze oorontsteking heeft. Ze heeft antibiotica meegekregen. Nu is ze sinds zaterdag ook nog eens aan de diarree. En het drinken wordt steeds minder. Ze heeft pijn in haar buikje. Als ze 10 cc opdrinkt is het veel. Ze wil ook niks anders. Vanmorgen de huisarts maar weer gebeld, maar die zeggen blijven proberen te laten drinken. Zit nu op mijn werk met een knoop in mijn maag. Mijn moeder zit nu bij ons thuis, want ik wou dat ze in haar eigen bedje slaapt.
Toen ik vanmorgen weg ging naar mijn werk moest ze ook zo huilen. Dus haar zelf maar op bed gelegd en gelukkig is ze snel in slaap gevallen.
Owwww wou dat ik het van haar over kon nemen. Hoop dat ze snel weer wat gaat drinken, want begin me steeds meer zorgen te maken. Kijk het nog even aan vanmiddag anders toch maar dokter weer bellen. Maar ja als ze niet wil drinken, je kan het er moeilijk ingieten. Ze slaat de fles weg en doet haar mond stijf dicht.
Toen ik vanmorgen weg ging naar mijn werk moest ze ook zo huilen. Dus haar zelf maar op bed gelegd en gelukkig is ze snel in slaap gevallen.
Owwww wou dat ik het van haar over kon nemen. Hoop dat ze snel weer wat gaat drinken, want begin me steeds meer zorgen te maken. Kijk het nog even aan vanmiddag anders toch maar dokter weer bellen. Maar ja als ze niet wil drinken, je kan het er moeilijk ingieten. Ze slaat de fles weg en doet haar mond stijf dicht.