zooo ziek

Ahhhhh beterschap.
Het drinken zal vanzelf weer komen, maar wel lastig voor nu.
Misschien wat pap er van maken en met een lepeltje geven, of inderdaad wat slokjes uit een beker, zodat ze niet zoveel moeite hoeft te doen ervoor.

Pauline

Ze krijgt nu nog 3x per dag antibiotica. Ze is nog erg huilerig. Het drinken gaat al iets beter. Maar nog niet van harte. Ook al alles geprobeerd: water, danoontje, fruithapje, appelsap, diksap maar ze wil gewoon niet. Dus we houden het maar bij melk en ze krijgt steeds kleine beetjes. De diarree is al aardig over en ze wordt ook al iets vrolijker. Dus beetje bij beetje gaat het iets beter. hoop dat het snel over is, want er is ook totaal geen ritme meer en het fruit- en groentehapje krijgt ze ook niet nu. Normaal gaat ze op woensdag ook naar het KDV maar mijn moeder komt oppassen, die heeft toch meer tijd voor haar dan op een KDV.

Hoi,

Wat vervelend! Mijn kleine man heeft precies hetzelfde gehad  2.5 maanden geleden, hij was toen 4.5 maand. Je weet dan echt even niet meer wat je moet doen...

Gelukkig sloeg de antibiotica redelijk snel aan, en opeens ging het veel beter, en kon ie meer cc per fles binnen houden. Dit heb ik heeel langzaam opgevoerd naar weer flessen van 180cc!

Sterkte ermee!
Groetjes, Irene

Terug
Bovenaan