Ik ben nu ruim 8 weken zwanger en helemaal op. Ik doe niets anders dan spugen of met moeite alles binnenhouden. En het wordt alleen maar erger. Bij de vorige 2 zwangerschappen was ik ook wel misselijk maar ik heb daar nooit bij hoeven te spugen. Mijn oudste dochter gaat naar de psz en ik kan haar gewoon niet meer wegbrengen. Mijn man is met een afstudeerproject bezig dus hij kan ook niet echt veel van me overnemen. Werken zit er niet meer in en sociale contacten ho maar.
De huisarts wil de 12 weken afwachten, maar ik vind het zo zielig voor de andere 2 ze zitten wel lekker bij me op de bank en vermaken zich samen ook heel goed, maar ja ze willen ook wel eens even naar buiten en ik kan nog maar met moeite mijn aandacht bij ze houden
Nu heb ik gehoord van Nux Vomica iemand daar ervaring mee? Hoop zo dat dit wat is om mij van de misselijheid af te helpen!
Gr Marjanne
De huisarts wil de 12 weken afwachten, maar ik vind het zo zielig voor de andere 2 ze zitten wel lekker bij me op de bank en vermaken zich samen ook heel goed, maar ja ze willen ook wel eens even naar buiten en ik kan nog maar met moeite mijn aandacht bij ze houden
Nu heb ik gehoord van Nux Vomica iemand daar ervaring mee? Hoop zo dat dit wat is om mij van de misselijheid af te helpen!
Gr Marjanne