zoooo onzeker, wat nu??

hoi meiden

ben ik weer ff

ik vloei nog steeds maar idd alleen met afvegen, soms wat meer
wel helder rood bloed maar kan het af ruim af met 1 inlegkruisje per dag
nu lijkt ik weer meer last van witte afscheiding te krijgen en het bloeden minder te worden

het voelt beneden en van binnen erg schraal aan???

geen ongi gevoel of erge krampen , ook niet gehad
soms wel steken aan de linker kant

ik wordt er onzeker van

nog 3 daegnw achten tot de echo pfff

slopend zeg

liefs moekje

Hoi Moekje,

Nog even volhouden hoor! Ik hoop voor je dat de echo wat duidelijkheid gaat brengen. Je zweeft momenteel toch tussen hoop en vrees. Moet je de komende dagen 'gewoon' werken? Dat geeft ten minste weer wat afleiding...

Groetjes en heel veel sterkte, Marisa

Hoi moekje,
hier hetzelfde!!!! Ik heb 22 mei pos. getest ,had dinsdag een echo en het kindje was bijna niet te zien maar we zagen wel een kloppend hartje !!! Ik heb in sept. een mk gehad na 6 weken en 3 dagen en met 6 weken 2 dagen nog een echo met een beginnend hartactie gezien..werd dus gelijk na een week gecurreteerd!! Nu was er een sterker hartslag dan de vorige keer zei de echoscopiste(schrijf ik het goed??))) Maar goed ,zaterdag kwam ik uit bed en ik haalde mike uit z'n ledikantje voelde ik iets warms langs mijn benen en ja hoor ;helderrood bloed ;zo een plasje op de grond...allemaal in paniek natuurlijk!! vk gebeld en morgen of dinsdag een echo om te kijken of het mis is of niet..Nu zullen velen denken,ja tuurlijk is het mis maar bij Mike  heb ik ook tot 3 maanden bloedverlies gehad en ik heb toen allerlei ondezoeken bij de gyn gehad en daar kwam uit dat ik een hele gevoelige baarmoedermond hebt en bij zw.schap is het heel erg doorbloed dus als ik niest of spring kan ik al bloedverlies hebben.Nu is het alleen met afvegen nog een beetje.
Ik heb dus nog een beetje hoop maar ik ga er al een beetje vanuit dat het mis is ,stom misschien maar dan is de klap minder hard als ik de echo heb en het blijkt niet goed...en toch doen mijn borsten nog zeer en een rare maag en buik..Ach ja, ik maak mezelf helemaal gek zo. Ik begrijp je dus helemaal en niets is zo erg als die onzekerheid.
Ik hou je op de hoogte..
Hou je rustig hoor (doe ik ook)

o jee

ik ga zeker voor je duimen dat het allemaal goed is

ik heb er met de zwangerschap van Ryan totaal geen last van gehad

nog geen druppel bloedverlies vandaar ook mijn onzekerheid

ook ik ga er van uit dat het niet goed is , maar stiekum hoop je altijd

ik wens je heel veel succes en hoop goed nieuws van je te horen van de week

ik laat het woensdag ook weten

groetjes moekje

Hoi meiden,

Ik hoop zooooo dat het allemaal goed is bij jullie hé! Die onzekerheid kan je echt gek maken! Ik weet ff verder niet meer wat ik moet zeggen... Heel veel succes en sterkte met afwachten!

Liefs Deb.

Terug
Bovenaan