zoooo onzeker, wat nu??

Hai,

wat een rot tijd! Je kunt niks doen dan alleen maar afwachten en dat lijkt me super frusterend.
Ik hoop dat alles nog goed is, Ik duim voor je.

Groetjes Linda

Hey allemaal,
ik wou ff melden dat de echo bij mij goed was...heb het hartje gehoord en ben ong.71/2 week...Ik ben dus enorm opgelucht!!! Nu Moekje nog!! morgen heb jij de echo he?
Spannend en ik duim voor je...
Gr. Syl mama van Mike 26-07-07

quote: mamavaneenbink reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-06-2009 21:37:47'));

Hey allemaal,
ik wou ff melden dat de echo bij mij goed was...heb het hartje gehoord en ben ong.71/2 week...Ik ben dus enorm opgelucht!!! Nu Moekje nog!! morgen heb jij de echo he?
Spannend en ik duim voor je...
Gr. Syl mama van Mike 26-07-07

KEI GOED
GEFELICITEERD

echt super goed nieuws zeg
ik verlies nu ook geen bloed meer met afvegen dus alles is "weg"
geen krampen of iets dergelijks
ook nog steeds gevoelige borsten
maar vanwege mijn hcg waarde vorige week ga ik nergens meer van uit

morgen om 9:15 afspraak in het ziekenhuis voor een echo en bloedprikken

ben blij als ik zekerheid heb

GENIET ervan meid je hebt het verdiend.

p.s. jou zoon is 2 dagen jonger dan Ryan zie ik haha , ik was op die datum (26ste) eigenlijk uitgerekend toevallig he)

groetjes moekje

Hoi Syl, (grappig, want zo kort ik de naam van Sylvan af)

Wat fijn dat jullie een goede echo hebben gehad! Gelukkig is het zorgen maken voor niets geweest, maar ja... Kan je alles maar vantevoren weten hé?

En nu lekker genieten hé?!

Moekje, nogmaals, heeeel veel sterkte en succes met jullie echo!! Hoop dat je met goed nieuws kan komen strax!

Liefs Deb.

Ooh Moekje,wat balen zeg!!! Ik heb er de hele dag aan gedacht....wel geluk dat alles er 'schoon' uitzag,dat scheelt idd veel narigheid,dat vond ik de vorige keer zo erg die nasleep van zk in,zk uit..met curreteren!!!
Heel veel sterkte en neem de tijd met het verwerken en praat erover...
ps idd grappig dat de jongens zo weinig schelen,ik was pas 9 augustus uitgerekend,hij kwam 2 weken eerder....
hele dikke knuffel van Syl.

Terug
Bovenaan