zoooo verdrietig en boos

hoi meiden

wat lief dat jullie reageren, ik weet dat er inderdaad meerder groepjes zijn hier, en dat is helemaal niet erg hoor, maar het is inderdaad moeilijk om er dan ineens zomaar tussen te komen , de meeste hebben toch al een band met elkaar..
Dus vandaar dat ik dacht ik ga er zelf eens een openen, wie weet..
In het begin vond ik het leuk om mee te lezen hier, en wilde ik nog niet gelijk te veel er mee bezig zijn, vandaar dat ik toen wat minder actief was, maar nu het allemaal zo lang duurt wil ik er toch ondertussen wel graag over gaan praten, met andere meiden die in het zelfde schuitje zitten.. en ja vrouen zijn gewoon net iets anders dan mannen, wij voelen hetzelfde en mannen gewoon weg niet..

Wij moeten 22 juli naar gyneacoloog, dus dat is al vrij snel..Gelukkig..

IK ga effe reageren op jullie maar moet even gaan spieken ben jullie namen even vergeten.

Nou mier, jij hebt het nodige ook al gehad he meis, en je moet nog een aantal dingen, ben benieuwd wat er volgende week uitkomt bij jou.
hoop goed nieuws!!!!

en wat een onzin toch altijd met je bent nog jong!!! zo'n onzin!!

dikke kus voor jou meis

kleintje je moet echt voet bij stuk houden heb ik wel gemerkt! gewoon door laten verwijzen! wij hebben nu ook lang genoeg gewacht....
en het is idd zo n onzin van je bent jong want het is net wat je zegt,anders hadden we wel later gestopt!
ben benieuwd voor volgende week! vind het wel spannend maar eindelijk gaan ze wat actie ondernemen....
succes he meid!

xxx mier

@ jana het is me wat he, met ovulatietesten en temp. lijsten
denk je dat er een manier is die je wat op weg helpt, werkt het alleen maar frustrerender!!! hahaha..

balen dat je net weer ongi bent geworden, weer een nieuwe kluperiode dus.

Ik heb nu ook het gevoel dat ik vandaag of morgen ongi ga worden, maar ja we wachten af..
mocht het nu niet lukken, dan hebben we de volgende klusperiode wellicht als ik nu ongi ga worden als we op vakantie zijn, misschien geeft dat geluk!!

hoe oud zijn jullie en waar wonen jullie??

ik ben 26 woon in limburg..

@ corina, ik denk heus niet van je hebt er al een, eerlijk waar niet..
het is voor iedereen frustrerend als je graag een kindje wil, en het niet lukt.

liefs kleintje!!

Hoi kleintje,

Wat naar voor je zeg! En voor alle anderen hier die al zo lang bezig zijn. Ik ben 27 en  zit zelf in ronde 8, dus ik moet gewoon nog even geduld hebben. Maar als je al minstens een jaar bezig bent...ja, dan vind ik dat je geduld echt op mag zijn.

Fijn dat je bij de gyn terecht kunt. Ik vind het echt belachelijk dat ze zeggen dat je nog jong bent (ik vind 26 een hele mooie leeftijd). Wat maakt dat nou uit? Bovendien zeikt de overheid dat mensen niet zo lang moeten wachten totdat ze kids willen (30 of ouder). Dan begin je op tijd en krijg je dit.

Ik wil je veel sterkte  en natuurlijk op zeer korte termijn een mooie zwangerschap!

-x- Ellepel.

ha meid!

Zoals beloofd! Whahahaha.............
Waarom wordt er zo moeilijk gedaan over die verwijzingen, ik kan daar echt heel pissig over worden! Hoe oud of  jong je bent, je kinderwens blijft hetzelfde lijkt mij. Een huisarts hoort daar niet over te oordelen.
Ik weet niet wat voor chronische ziekte je hebt, sorry!, maar misschien is dat van invloed op je hormonen, zodat je niet een goede eisprong hebt ofzo? Want je temp en ovulatie testen zouden toch wel degelijk iets moeten laten zien??   En zo'n rotzooitje als jouw cyclus is kan daar natuurlijk prima mee te maken hebben.
Het is wel goed dat je dit allemaal al doet, leg het ook vast, dan kan je dat meteen onder de neus van je gyn schuiven.........
Ze zullen eerst wel bloed gaan prikken op niveau's van je hormonen en een sperma test bij je mannetje...........afhankelijk daarvan en misschien wat echo's om te kijken hoe je eisprong zich ontwikkelt zullen ze een plan gaan maken.
Wel fijn dat je al relatief snel aan de beurt bent, maar dat mag dan ook wel na 1,5 jaar...........
Wens je in ieder geval heel veel succes en laat je de kaas niet van je brood eten, kom voor je zelf op en laat je niet zomaar afschepen!

Dikke kus Rimke

he kleintje,

wat rot toch dat het bij de een zo anders kan lopen als bij de ander. Maar zoals je weet zijn ook bij lange aan niet alle klusbabes zwanger. Voel je niet bezwaard omdat je een tijd afstand heb genomen daar niet meer te posten., voor mij ben je toch een van de klusbabes want je was er vanaf het begin bij.
Als je nu meer behoefte voelt om er over te praten val dan lekker bij ons binnen, daar zijn wij meiden voor om elkaar te steunen.
De zwangere, of de niet zwangere of de al verse mamma's het maakt niks uit, we leven met elkaar mee.
snap heel goed dat jij er boos en verdrietig van word, ondanks ik dat ik dat zelf niet mee heb gemaakt, maar juist omdat een deel van de klusbabes dat wel hebben.
Het is juist goed dat we met zoveel verschillende situaties te maken hebben, dan kan je je ook beter inleven.

Het klinkt rot, maar als je steeds met dezelfde over een vervelende situtatie blijft praten, dan onstaan er of discussies of je blijft hangen in je verdriet.
daarom is het prettig dat we bij de babes met meerder situaties te maken hebben, dan kan je soms je gedachten lekker verzetten en mee keutelen met andere dingen.

kijk maar of je je er prettig bij voelt om weer vaker te posten. je bent voor mij altijd welkom en ik hoop oprecht dat ook voor jou snel de periode van blijde verwachting aanbreekt.

dikke x Bambi

Lief kleintje, sluit me helemaal bij bambi aan !!!! Dikke kus voor jou

Terug
Bovenaan