zoooo verveeld

Heeft iemand nog tips om iets te doen? Ik verveel me rot. Je mag niet tuinieren, niet verven, niet zwaar tillen aaaaaaaa!!! Je mag gewoon niets meer en ik verveel me rot. We zijn nog aan het klussen in huis en ik kan niets doen. Ik wordt er helemaal gek van. Ik heb genoeg boeken gelezen en films gekeken en de radio kan ik onderhand ook wel uit het raam gooien. Nog iemand een tip?
 
Nou als je je nu al verveelt, dan bereid je maar voor op de laatste loodjes (of ben je daar al aan bezig?)..........Als je pech hebt dan kun je niks meer op het eind, niet meer fatsoendelijk lopen, bukken, slapen enz. Dan ben je de hele dag zo'n beetje aan huis gebonden. Dat heb ik dus en ik verveel me dan ook dood.

Als je nu nog een beetje mobiel bent dan raad ik je echt aan om daar gebruik van te maken, ga wandelen, bezoek vrienden en familie en ga lekker winkelen want de kans is er dat het straks niet meer gaat en dan duurt het wachten lang.

groetjes, Jane 39+5
 
Gewoon doen wat je normaal ook doet hoor, anders ga je je nog lang vervelen denk ik! Je kunt best tuinieren, maar met handschoenen. En voor de rest heb ik tot nu toe ook alles gedaan en doe ik dus nog steeds behalve verven, dus je kunt gerust nog heel veel!
Succes, Keesje 40wkn en 6dgn
 
tja, euh, je huishouden? Ga achter de naaimachine en naai gordijnen voor de babykamer? Shoppen? Fietsen of wandelen? nog gezond ook... Genoeg te doen dunkt me!
Helen
 
Hoezo je mag niks. Verven mag best als het maar op waterbasis is. (voordeel het is sneller droog). En tuinieren gaat ook goed zolang je maar handschoenen draagd en daarna goed je handen wast. Dus zeg nu niet dat je niks kan doen. Ik heb zelf ook de babykamer zelf geschilderd. Alleen dat tillen is minder goed, maarja je kan dit ook als een voordeel zien.

gr karin
 
Ik begrijp het wel dat je misschien moet uitkijken voor je bekken of je rug!! Ik ben zelf 22 weken en mag dus ook al niet veel meer. Ik zit nu in de ziektewet en kan ook niet tuinieren, tillen etc, de fysio heeft me ook afgeraden te stofzuigen, dweilen en ramen zemen....
Wel houdt ik mezelf bezig door kleine boodschapjes te doen en eigenlijk de dingen die ik verder deed te blijven doen, maar dan korter of samen met iemand. Luisteren naar het lichaam is belangrijk.
Helaas zie ik hier veel onbegrip wat ik in mijn omgeving ook merk. Meiden, niet bij iedereen loopt de zwangerschap vlekkenloos en de hele dag pijn hebben bij alles, zelf de wandelingetjes,winkelen, opstaan, liggen in bed is echt niet fijn. Probeer er een beetje begrip voor te hebben!
 
ik weet niet hoever je bent maar ik heb vrijwel de hele zw.schap met boodschappen gesjouwd en getild enz enz. verven mag ook! pak je gewoon watergedragenverf.
je moet je zelf niet gaan isoleren dat is nergens voor nodig hoor. gewoon doen hoe je anders ook altijd al deed.
gr. sandy
 
Terug
Bovenaan