zoooo verveeld

Beste...

Geniet nog maar even van het vervelen want als de baby er eenmaal is zal je nog verlangen naar een potje vervelen. Een baby is zwaar werken, heel leuk en lief maar zwaar dus geniet nog even. Probeer je bij de situatie neer te leggen en blijf lekker niets doen. Dan ben je goed uitgerust als de baby komt.

Groetje, Maaike
 
Ik heb last van heftige bekkeninstabiliteit en ik KAN dus HELEMAAL NIKS. Niet lopen, fietsen, shoppen, tuinieren, bukken, tillen, verven, huishouden doen, etc etc!!!!!!
Ben blij dat ik mijn bed op en af kan. Echt niet leuk dus. Gelukkig is alles al in orde, hoewel ik nog 10 weken moet, ik hoef me daarover in elk geval geen zorgen te maken.
 
Goh, wat heb ik me ook verveeld die laatste paar weken. Ik geloof ook niet in poets/nesteldrang, je gaat gewoon maar voor de dertigste keer de vloer dweilen omdat je geen zak te doen hebt :) Maar meid, wat heb ik terug verlangd naar die laatste weekjes (doe ik stiekum nog wel eens). Lekker een dutje doen 'smiddags, heerlijk.En een beetje aankeutelen. En anders ga je een zeer truttige hobby zoeken, ook lachen. Veel succes ermee en groetjes Maartje
 
Heel herkenbaar hoor wat je daar schrijft. Ik ben nu 39+2 en kan nu echt niks meer, kan niet meer alleen naar buiten en dat is wel heel frustrerend.

Wat ik doe is boeken lezen, dvd's kijken, uitgebreid badderen, achter de pc zitten. Ik voel me soms wel een bejaarde of invalide, ben zelf aan een legpuzzel begonnen, ben vast de enveloppen van de geboortekaartjes aan het schrijven, foto's inplakken, spulletjes voor ziekenhuiskoffer klaarleggen, babyspullen doorkijken, kleine huishoudelijke dingen doen....
Vraag mensen om langs te komen, dat geeft ook veel afleiding!

Tja, ik weet, het is niet echt boeiend allemaal, maar het is wel goed om iets te doen te hebben, anders wordt je gek en duurt de dag heeel lang.

Ik weet niet hoe ver je bent, maar als je nog kan lopen raad ik je aan nog veel naar buiten te gaan, nu kan het misschien nog.

Sterkte hoor en weet dat je niet de enige bent...

Carmen
 
hoi anoniem ik weet niet hoelang je nog moet,ik ben nu 23 weken en ik doe gewoon alles nog behalve zwaar tillen,ik werk als orderpicker voor een levensmiddelen distibutiecentrum en ik heb in het begin maar af en toe orders gelopen, maar sinds 3 weken loop ik op zaterdags 11 uur orders en ik voel me er goed bij, ik heb afgelopen week mijn woonkamer behangen en ik had een beetje spierpijn maar meer ook niet,ik heb 3 kinderen dus mijn leven is heel druk, maar ik verveel me geen moment,zolang je je goed voelt bij wat je doet kan het geen kwaad,groetjes anita
 
Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties.
Ik ben 30 weken en heb heftige rugklachten. Ik heb mijn onderste twee wervels zwaar beschadigd bij een ongeluk dus vandaar dat ik niets kan doen. Ik weet wel dat verven en tuinieren wel kan, maar ik kan dat dus niet. Het is wat de anoniem van 18/09 om 10:14 schrijft: sommige mensen hebben geen begrip. De ene dag gaat het beter dan de andere, maar de laatste tijd alleen maar kut. Ik kan niet lang zitten, lopen, liggen en ga zo maar door. Ik moet steeds weer iets anders gaan doen, omdat de pijn anders te erg wordt. Vandaar dat mijn creativiteit soms opraakt en ik niet meer weet wat ik moet doen. Ik studeer nog, dus "gelukkig" heb ik af en toe colleges (lekker voor de afleiding, maar doet wel veel pijn) dus hoef ik me niet 7 dagen lang te vervelen. Maar toch.......
 
Terug
Bovenaan