Zoooo zenuwachtig!

Lieve meiden,

De titel zegt al genoeg! Ik ben zoooooo ontzettend zenuwachtig voor morgen. We hebben om 09:40 uur de eerste echo op het ziekenhuis en ik ben zo benieuwd hoe het met ons ukkie is......

Ik maak me helemaal druk, misschien niet nodig maar het valt me wel op dat heel veel mensen in onze nabije omgeving redelijk negatief zijn en alle mogelijke senarios voorbij laten komen voor als het eventueel niet goed is. Net alsof ik daar op zit te wachten! Als je dan niets leuks weet te zeggen, houd dan je mond! Ik wordt er iig super onzeker van!

Heb morgen verder een hele drukke dag maar zal zeker een berichtje plaatsen als ik tijd heb.

Fijne avond lieverds! Liefs Lynn.

Ow bah zeg!! Nee, aan dat soort berichten heb je GEEN behoefte! Lijkt me duidelijk toch?!
(alsof je anderen nodig hebt om te bedenken wat er mis kan gaan)

Begrijpelijk je spanning hoor, maar blijf positief en bedenk dat je voor jezelf weet dat het goed voelt hè?

Geniet er morgen van, zodra de spanningen weg zijn en we denken aan je!

Hi meid,

Dat kan denk ik het nadeel zijn dat iedereen t al weet, maar in jullie situatie is dat begrijpelijk. Daarnaast sowieso logisch dat je zenuwachtig bent, dat is voor elke as mama zo'n spannend moment en jullie hebben de zwangerschap ook niet kado gekregen natuurlijk, speelt ook mee! Maar onthoud, het blijft spannend... Bij deze echo, bij de volgende echo, bij de 20 weken echo en daarna ook als je kindje geboren is.
Gelukkig ben je vroeg aan de beurt en ik ga voor je duimen, maar aan jouw kwaaltjes te horen zit het helemaal goed meid! Heb vertrouwen!

Groetjes

Lieve Lynn, misschien goed bedoeld van de mensen om je heen om te beschermen dat je ook helaas een kleine kans hebt dat het anders loopt als verwacht maar met jou kwaaltjes wordt het morgen alleen maar genieten met de echo! Het is zo bijzonder! Fijne avond. Liefs

Je hoeft gelukkig niet lang te wachten morgen, dat is fijn! Wel even spannend, morgen klopt het hartje van jullie wonder en kan je genieten! Ik snap dat het niet leuk is dat sommige mensen negatIef zijn, ze willen je voor het ergste behoeden, natuurlijk wil je dat niet horen! Als je zelf maar positief blijft kan je dat misschien makkelijker naast je neer leggen. Kom op meid jij weet wel beter ;) ik denk aan je!
Geniet!!
Xxx Sam

Terug
Bovenaan