Zoooo zenuwachtig!

:) meid het komt helemaal goed! Nog 1 nachtje en dan is het zover.... Misschien zijn al die negatieve verhalen goed bedoeld, naar je zit er zeker niet op te wachten!

Ik denk aan je morgen! Liefs

hey meissieeeeeeeeeeeeee...........Spannend!!!!Ik denk aan je!!!!Het definitieve is eraf, laten het nu 2 maanden tot rust komen en dan gaan we weer verder,..nog wel veel pijn en 27 april nieuwe echo om te kijken of alles wel goed is daarbinnen!!!
Meis denk aan je morgen!Dikke kus nance

Ach lieve schat, logisch dat je zo nerveus zijn. Zijn we allemaal hihi. Je gaat gewoon een kloppend hartje zien over paar uurtjes. Waaaaaaaaaah! Geniet ervan! Want dit wondertje is er echt helemaal klaar voor!

Liefs

@Nance: wat lief dat je nog reageerd op mijn schrijven! Je bent een schat! Begrijp ik nou uit je verhaal dat jullie toch over een maandje of 2 nog verder gaan voor een 4de kindje? Ik hoop dat de echo de 27ste goed is en dat jullie weer verder kunnen meis! Vind het wel heel erg dat je nog zo'n pijn hebt, sterkte!

Alle meiden: bedankt voor jullie lieve reacties! Over iets meer dan 2 uurtjes weten we meer, ik ben echt stik zenuwachtig en een beetje hyper ;-)

Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan